Gå til innhold

"for stor" penis?


Stoffmisbruker

Anbefalte innlegg

jeg har 18cm og har fått høre at den er for stor.. wtf? og når jeg leiter etter info så finner jeg alltid det samme klisjefylte svaret: det er ikke størrelsen som teller, men hvordan man bruker den.

Greit nok, men hvordan bruker jeg en penis på 18cm som er behagelig for begge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har 18cm og har fått høre at den er for stor.. wtf? og når jeg leiter etter info så finner jeg alltid det samme klisjefylte svaret: det er ikke størrelsen som teller, men hvordan man bruker den.

Greit nok, men hvordan bruker jeg en penis på 18cm som er behagelig for begge?

Roe deg ned. Bruke god tid på forspill, introdusere glidemiddel, og ta det med ro når du endelig har fått den inn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

I de fleste tilfeller vil man tilpasse seg partneren etterhvert. Så bare ta deg god tid og jo parteren din tid til å venne seg til størrelsen. Glidemiddel som er nevnt tidligere her er et veldig bra tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 cm er da bare tre små cm større enn gjennomsnittet.

Hva er det store problemet her?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du bare påpeker lengden, så er ikke tykkelsen problemet. Det gjelder bare å ikke bunne henne. Verre enn det er det ikke.

De andre tipsene her er vel mer konkret rettet mot en tykkere penis enn normalt.

-Domino

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du bare påpeker lengden, så er ikke tykkelsen problemet. Det gjelder bare å ikke bunne henne. Verre enn det er det ikke.

De andre tipsene her er vel mer konkret rettet mot en tykkere penis enn normalt.

-Domino

tykkelsen har jeg ikke målt, har ikke no å måle med nå, men jeg regner med den er 15cm omkrets eller no slikt, har også bare fått høre at den er for stor.. mer vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hvor gamle er jentene du knuller?

18 cm i lengde er vel ikke for stort for de fleste kvinnner, men om den er tykk i tillegg så kan jeg forstå at mange har litt problemer med å svelge den ( :fnise: ).

Å bli stanga i magesekken er ikke særlig godt, så ta det med ro når du først er inne, ikke bli for ivrig sånn med en gang. Det finnes også stillinger som reduserer sjansen for bunning, der jenta kan kontrollere bedre hvor langt hun vil ha deg inn.

Men om alle sier dette til deg, så lurer jeg på om det kanskje egentlig er noe annet som er galt? Og hvor mange har sagt dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er jentene du knuller?

18 cm i lengde er vel ikke for stort for de fleste kvinnner, men om den er tykk i tillegg så kan jeg forstå at mange har litt problemer med å svelge den ( :fnise: ).

Å bli stanga i magesekken er ikke særlig godt, så ta det med ro når du først er inne, ikke bli for ivrig sånn med en gang. Det finnes også stillinger som reduserer sjansen for bunning, der jenta kan kontrollere bedre hvor langt hun vil ha deg inn.

Men om alle sier dette til deg, så lurer jeg på om det kanskje egentlig er noe annet som er galt? Og hvor mange har sagt dette?

ikke så veldig mange, og ikke store sprik fra min egen alder(19 år), jeg holder også ut unormalt lenge (tror jeg) og må som regel ty til avsuging for at jeg skal komme.. hva slags stillinger er best for jenta da?

Endret av Stoffmisbruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så veldig mange, og ikke store sprik fra min egen alder(19 år), jeg holder også ut unormalt lenge (tror jeg) og må som regel ty til avsuging for at jeg skal komme.. hva slags stillinger er best for jenta da?

Alt annet enn bakfra eller henne på ryggen med beina over nakken? :P

Min kjæreste er veldig stor, så dersom han skal ta meg i en av disse stillingene må han ta det veldig med ro. Dessuten må jeg være veldig kåt. Hvis ikke kommer han så langt inn at det omtrent kjennes ut som om den skal komme ut gjennom halsen min. Noen ganger er det ganske ubehagelig, mens de gangene jeg er veldig kåt, er det dødshot.

Bruk lang tid på oppvarming, ta det rolig til å begynne med, og la henne styre tempo frem til hun er komfortabel med å gi kontrollen over til deg.

Vent med stillinger hvor du trenger ekstra dypt inn i henne til hun er klar.

Sex med en velutstyrt mann er det deiligste som finnes så lenge han vet hvordan han skal bruke den!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS. Det går seg nok til etter hvert! Skjeden må bare tilpasse seg først, så blir det som en vanlig størrelse.

Etter den partneren har det blitt en del ONS og forhold, og de gangene størrelsen er i øvre siktet har det blitt noen minutter med tilvenning igjen.

Jeg velger heller kontinuitet, f.eks fem partnere etter hverandre med gjennomsnittlig størrelse (eller 18 cm for den del, samma det) enn fem partnere som varierer for hver gang! Men så hører jeg ofte at jeg er trang og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Alt annet enn bakfra eller henne på ryggen med beina over nakken? :P

Min kjæreste er veldig stor, så dersom han skal ta meg i en av disse stillingene må han ta det veldig med ro. Dessuten må jeg være veldig kåt. Hvis ikke kommer han så langt inn at det omtrent kjennes ut som om den skal komme ut gjennom halsen min. Noen ganger er det ganske ubehagelig, mens de gangene jeg er veldig kåt, er det dødshot.

Bruk lang tid på oppvarming, ta det rolig til å begynne med, og la henne styre tempo frem til hun er komfortabel med å gi kontrollen over til deg.

Vent med stillinger hvor du trenger ekstra dypt inn i henne til hun er klar.

Sex med en velutstyrt mann er det deiligste som finnes så lenge han vet hvordan han skal bruke den!

Er akkurat likt her og kan signere det meste, bortsett fra at jeg synes ALDRI den med beina over nakken er noe god. Har ingenting å si hvor kåt jeg. Det gjør alltid vondt og jeg begynner faktisk å blø derfra etter sex om vi har oss i den stillinga. Jeg kan også begynne å blø etter doggy om han kommer for hardt og dypt inni meg. Er ikke noe morsomt i det hele tatt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat likt her og kan signere det meste, bortsett fra at jeg synes ALDRI den med beina over nakken er noe god. Har ingenting å si hvor kåt jeg. Det gjør alltid vondt og jeg begynner faktisk å blø derfra etter sex om vi har oss i den stillinga. Jeg kan også begynne å blø etter doggy om han kommer for hardt og dypt inni meg. Er ikke noe morsomt i det hele tatt :tristbla:

Enig. Min kjære er også nokså velutstyrt, og det kan gjøre vondt hvis han ikke er forsiktig. Doggy går som regel bra, men hvis jeg ligger helt flatt på magen (som dessverre er hans favoritt) syns jeg bare det er innvollene som får seg en runde. Ikke spesielt digg.

Men til TS. Det bør ikke være noe problem, så lenge du tar deg god tid. Vær forsiktig i starten, la henne bestemme hvor fort du skal trenge inn. Vær sikker på at hun er våt nok, så går det sikkert bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 cm er da ikke det verste. jeg kjenner en som har 24 cm og det går fint med han.

bare ta det rolig, gjør damene kåte og vær forsiktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det viktigste i ditt tilfelle er nok at dama er tilstrekkelig opphisset før dere gjennomfører samleie.

Mulig du blir en for stor utfordring for de yngste og trangeste med liten trening. Bare en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...