Gå til innhold

Komme i munnen etter suging

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Når jeg suger han og han kommer i munnen min. Sal jeg da gjøre de samme bevegelsene til han har fått tømt seg (bare ikke like.."intenst da") eller skal jeg bare holde munnen stille tundt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør hva han liker. Folk liker forskjellige ting.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg gjør de samme bevegelsene, bare litt kraftigere idet jeg kjenner at han er på vei til å komme. Når spruten kommer gaper jeg mer over å prøver å få penisen lengst mulig bak. Jeg har penisen i munnen helt til den blir slapp.. :)

• Liker 2
Skrevet

Det må du nesten spørre han om. Vi vet ikke hva han liker :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør svake sugebevegelser til han har tømt seg helt, rett og slett for å unngå så mye søl som det fort kan bli ;)

Men er det ikke bare å spørre hva han liker? Kommunikasjon kan gjøre underverker...

Skrevet

Hahaha, ja, har jo tenkt til å spørre han :)

Og jeg vet jo at dette kan være individuelt også. Bare lurte litt på hva folk..gjorde :)

Takk for alle svar hittil!

Å ta den så langt ned i halsen som mulig, var ganske smart, takk for tips!

Skrevet

Fortsett med de samme bevegelsene du, samtidig som du liksom melker pikken hans. Press og hold leppene rundt pikken ved rota mens du sakte lar den gli ut av munnen.

Deilig!

Skrevet

Sug litt mer forsiktig i det han kommer, det blir nok mest deilig.

Hodet blir veldig følsomt når man kommer. Bare man er mer forsiktig og sørger for kun myke lepper og ikke tannberøring, så kan man gjerne melke noen ganger. Normalt så er jo ikke suging virkelig suging (vakuum), men når man har fått orgasme så gjør det seg meg noen sugeeffekter for å stramme/klemme bare det ikke er hardt og fort.

Skrevet

Hei!

Når jeg suger han og han kommer i munnen min. Sal jeg da gjøre de samme bevegelsene til han har fått tømt seg (bare ikke like.."intenst da") eller skal jeg bare holde munnen stille tundt?

Ta pikken så langt inn du bare klarer, forsøk å holde leppene stramt rundt og dra og kna ballene forsiktig, da tømmer han seg skikkelig....hvis han ikke jokker selv kan du trekke leppene litt fram og tilbake.

Denne oppskriften funker på meg, men tipper noen ikke klarer berøring av ballene, spør først eller gå forsiktig fram anbefales... :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...