Gå til innhold

Rolige dager...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Årrh, det er så kjedelig på jobb i dag! Nå har jeg sittet her alene i flere timer, med bena på bordet, tekoppen i handa, og hørt på radioen. Det blir kjedelig i lengden. Det mest spennende som skjedde, var at jeg var nødt til å jakte ned en uvelkommen veps.

Hmm. What to do..

Er det bare meg som til tider har FOR god tid på jobb, eller? *luksusproblem* :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gå hjem? Det er jo ikke akkurat som det er mye vits å være på jobb når det ikke er en eneste ting å gjøre.

Skrevet

Hva med å gå hjem? Det er jo ikke akkurat som det er mye vits å være på jobb når det ikke er en eneste ting å gjøre.

Det er nok et fåtall som kan velge å dra fra jobb om det ikke er noe å gjøre. Plutselig kan det dukke opp noe, uansett hvor dødt det har vært tidligere på dagen.

Har hatt god tid på jobb i det siste jeg også TS, er ikke så mye annet enn å se på klokka som snegler seg av gårde.. :sjenert:

Skrevet

Årrh, det er så kjedelig på jobb i dag! Nå har jeg sittet her alene i flere timer, med bena på bordet, tekoppen i handa, og hørt på radioen. Det blir kjedelig i lengden. Det mest spennende som skjedde, var at jeg var nødt til å jakte ned en uvelkommen veps.

Hmm. What to do..

Er det bare meg som til tider har FOR god tid på jobb, eller? *luksusproblem* :sjenert:

Du kan lese, lære språk, løse kryssord, strikke eller annet hvis du liker håndarbeid, gjøre yogaøvelser...

Skrevet

Du kan lese, lære språk, løse kryssord, strikke eller annet hvis du liker håndarbeid, gjøre yogaøvelser...

Helt enig!

Jeg er utslitt etter jobb, og føler ikke jeg har mer hjernekapasitet igjen når jeg kommer hjem.

Hvis jeg hadde hatt så god tid på jobben, ville jeg forsøkt å lære meg et nytt språk eller tatt noen fristende emner ved universitetet.

Skrevet

Helt enig!

Jeg er utslitt etter jobb, og føler ikke jeg har mer hjernekapasitet igjen når jeg kommer hjem.

Hvis jeg hadde hatt så god tid på jobben, ville jeg forsøkt å lære meg et nytt språk eller tatt noen fristende emner ved universitetet.

Jeg tar faktisk flere studiepoeng på universitetet, 30 dette semesteret... Og jeg tar språkkurs om kvelden i tillegg til å være student. Men kanskje jeg skal begynne med noe håndarbeid, det var en knallidè =)

Jeg kan nok ikke bare velge å gå hjem nei, selv om det er fristende på stille dager. Det er veldig viktig at det er folk på jobb 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, hele året.

Det er bare så kjedelig i lengden!!

Skrevet

Jeg har samme luksusproblem, så jeg strikker, ser tv-serier på laptopen, leser bok, holder programmeringskunnskapene ved like og sånne ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...