Sininia Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 (endret) Hei Spørsmål; Hva liker dere best med livet? Endret 11. september 2011 av Sininia
Maria M Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 (endret) Det beste med livet må vel være kjærligheten. Med kjærligheten kommer også gleden, opplevelsen og gode minner Endret 11. september 2011 av Maria M
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 At det er så mye å lære og oppdage At veikanten jeg tenkte var full av gress og "ugress" består av masse ulike arter planter, dyr, sopp og insekter. At det er mange detaljer jeg aldri la merke til før jeg ble gjort oppmerksom på dem. Ellers er jeg glad jeg har humoristisk sans og møter mange fine mennesker, selv om jeg ikke har så lett for å knytte nære vennskap. Og familien min, spesielt verdens skjønneste niese 1
Gjest Håpløs Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 At man av og til kan glemme tid og sted fordi man gjør noe veldig spennende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå