Gå til innhold

såpe på penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

mannen min bruker ikke såpe på penis, men han vasker den med vann. er det vanlig at menn kun vasker penis med vann? blir den skikkelig ren da? jeg bruker alltid såpe når jeg vasker meg nedentil, føler meg ikke ren uten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man bruker såpe som er spesielt tilpasset underlivet så er det greit å bruke såpe.. Men er mange som ikke gjør det, og personlig tror jeg ikke det har noe å si. Hvis man vasker grundig med vann så blir den vel ren alikevel? :)

Skrevet

Tror nok ikke at noen menneskers underliv er utforma med tanke på såpebruk. Vann er nok, og så lenge han ikke lukter eller får andre problemer så må det vel være bra nok?

Skrevet

må legge til at han kun vasker den annenhver dag (når han dusjer). er det ikke slik at en bør vaske seg hver dag der nede?

Skrevet

Jeg tror nok vann holder i massevis. Kvinner bør jo ikke bruke såpe der nede, kun intimsåpe i så fall.

Skrevet

må legge til at han kun vasker den annenhver dag (når han dusjer). er det ikke slik at en bør vaske seg hver dag der nede?

Man skal vel ikke vaske for mye heller? Annenhver dag er bra tror jeg! :):tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...