Gå til innhold

Hvilke facebook-statuser gleder deg?

Fremhevede innlegg

Gjest Consensio
Skrevet

Selv liker jeg statuser som dagens middag (da blir jeg inspirert til egne middager) og de som forteller om spesielle hendelser i löpet av dagen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som forteller at ENDELIG er ting bra... Har en på vennelista fra skoledagene som ble mye mobbet. Skal jeg dømme utfra statusene på facebook ser det ut som alt har ordnet seg kjempebra til for h*n, så da blir jeg glad :D

Og de som forteller små ting som har skjedd i løpet av dagen, f eks den utrolig blonde samtalen de overhørte på trikken ( :skratte: ) eller at de mista popcornet utover hele gulvet, så bikkja hadde slafsa det i seg innen de rakk å hente kosten....

Og de som oppdaterer om interessant ting (altså linker til nyhetsartikler/blogger etc som har ett bra innhold... Som artikler i Dagbladet Magasinet for å ta ett eksempel)

• Liker 1
Skrevet

Liker statuser fra folk som er på reising. Gjerne hvis de er på en restaurant og tar bilde av maten, legger inn hvor de er og hvem de er sammen med osv. Det gir gode restauranttips! Samme hvis de er på konsert eller kino osv.

Jeg liker også middagsstatuser, eller generelt alt som kan gi matinspirasjon.

Så liker jeg store ting, f.eks. når noen forteller at de er gravid for først gang, eller at de er forlovet, at de har fått lappen, eller at de kom inn på drømmestudiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...