AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Jeg har gått en lang periode uten p-piller, men er nå på mitt andre brett med microgynon. Jeg hoppet rett fra forrige til dette brettet, dvs. at jeg ikke tok noen pillefrie dager. De siste dagene har jeg blødd så mye at jeg måtte skifte tampong MINST en gang i timen og det har rent ut store klumper med blod i toalettet. I tillegg har jeg hatt så intense menskramper at jeg nesten trodde jeg skulle kaste opp. Jeg ringte legevakten for å høre om de hadde noen råd, og sykepleieren der anbefalte meg å ikke ta noen fler av pillene og kontakte fastlegen min på mandag. Synes dette er litt ekkelt og lurer på om noen har noen lignende erfaringer?
Maria M Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Jeg brukte også den samme p-pillen for en del månder siden. Men det eneste jeg har lagt merke til da jeg først hadde sluttet med pillene, var mer smerter og blødninger enn normalt. Men det gikk heldigvis for over. Ellers merket jeg heller ikke til noe annet da jeg brukte pillene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå