joggoth Skrevet 11. september 2011 #21 Skrevet 11. september 2011 Potensielle partnere lukter bitterhet på lang avstand, så du gjør klokt i å bli kvitt den! Prat med venninner om hvilken dust exen er, skriv det ned på et ark og brenn det, hør på destruktiv musikk.. Ha noen One Night Stands (Det siste er kanskje litt kontroversielt, men det funker) Oh yes it does. Tok eksen for gitt og vil nå helst ikke gjøre de samme feilene igjen, så holder meg singel inntil det eventuelt måtte klaffe veldig. ONS gjør meg faktisk lykkelig på samme måte som å være i et forhold. Du føler jo selvsagt ikke samme tryggheten, men sexen er mye bedre til gjengjeld. Heller ei jente som tenner på deg enn hverdagssex med kjæresten.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #22 Skrevet 11. september 2011 Shit.... ikke noe håp for meg altså? Selvfølgelig er det håp. Men er selv i den situasjonen, og såfremt man har visse krav til ting, er det jaggu ikke enkelt. Tenker da på det faktum at det er unger med i bildet.
Katarinaz Skrevet 11. september 2011 #23 Skrevet 11. september 2011 Blir inspirert av dere som sier dere trives i singeltilværelsen, jeg vil også! Så skal prøve å sette meg inn i en positiv tankegang, og bli en positiv, ikke bitter, singel jente
Knirke Skrevet 12. september 2011 #24 Skrevet 12. september 2011 Blir inspirert av dere som sier dere trives i singeltilværelsen, jeg vil også! Så skal prøve å sette meg inn i en positiv tankegang, og bli en positiv, ikke bitter, singel jente U go girl! Jeg snudde tankegangen min helt rundt og fikk et mye bedre liv. Savnet etter "noen" er borte og jeg slipper alle tvangstankene ala "Hva er galt med meg?". Faktisk så har jeg flere kompiser som har prøvd å hinte om det kunne være noe mellom oss, hvorav de fleste har kommet etter omvendelsen (siden jeg ble mye mer positiv og mer gøy å være sammen med) Men jeg vil heller være fri og frank!
Katarinaz Skrevet 12. september 2011 #25 Skrevet 12. september 2011 U go girl! Jeg snudde tankegangen min helt rundt og fikk et mye bedre liv. Savnet etter "noen" er borte og jeg slipper alle tvangstankene ala "Hva er galt med meg?". Faktisk så har jeg flere kompiser som har prøvd å hinte om det kunne være noe mellom oss, hvorav de fleste har kommet etter omvendelsen (siden jeg ble mye mer positiv og mer gøy å være sammen med) Men jeg vil heller være fri og frank! Ah, det høres jo herlig ut! Gleder meg til man slipper å savne den "noen" som du forklarer. Det er nesten det som gjør mest vondt, den tomheten. Men godt å høre positive erfaringer fra singeltilværelsen!
Steinar40 Skrevet 12. september 2011 #26 Skrevet 12. september 2011 Selvfølgelig er det håp. Men er selv i den situasjonen, og såfremt man har visse krav til ting, er det jaggu ikke enkelt. Tenker da på det faktum at det er unger med i bildet. Mindreårige unger kan ødelegge det meste, ja. Selvfølgelig ikke ungenes feil, men hele situasjonen blir rett og slett altfor komplisert.
Kaisamaia Skrevet 15. september 2011 #27 Skrevet 15. september 2011 Vel, jeg mistenker at du kan komme til å få oppleve noe annet i livet ditt etterhvert hehe Vel, hun er jo kvinne, så det er vel opp til henne? Har inntrykk av at det før det meste er kvinner som vil ha det omvendt av det hun beskriver her... Det er DE som gnåler om filmkvelder, armkrok, middag, oppvask, kino osv., mens det i bunn og grunn handler om sex. Så slike forhold som blir beskrevet her, er mulige - dersom det er kvinnen som vil ha det slik. For en mann er dette drømmen, så det er opp til dama... Jeg ee gla jeg er dame......heterofil...så jeg slipper å romerikes meg til ei dame som vil ha meg hjemme osv. på død og liv. Stakkars menn.
Steinar40 Skrevet 15. september 2011 #29 Skrevet 15. september 2011 Vel, hun er jo kvinne, så det er vel opp til henne? Har inntrykk av at det før det meste er kvinner som vil ha det omvendt av det hun beskriver her... Det er DE som gnåler om filmkvelder, armkrok, middag, oppvask, kino osv., mens det i bunn og grunn handler om sex. Så slike forhold som blir beskrevet her, er mulige - dersom det er kvinnen som vil ha det slik. For en mann er dette drømmen, så det er opp til dama... Jeg ee gla jeg er dame......heterofil...så jeg slipper å romerikes meg til ei dame som vil ha meg hjemme osv. på død og liv. Stakkars menn. Jeg tror ikke du helt har forstått hva som er drømmen til de fleste menn. Drømmen er at HAN kan gjøre og komme og gå som han selv vil; og IKKE at HUN kan gjøre det samme. De fleste menn ønsker seg altså ei dame som tar seg av hus, hjem (og han) og eventuelle barn. Og at hun oppfører seg deretter. Og når du skriver at det handler om sex for kvinner over her; så antar jeg at du egentlig mener at det handler om kjærlighet? Noe som altså ikke er det samme.
Knirke Skrevet 15. september 2011 #30 Skrevet 15. september 2011 Jeg tror ikke du helt har forstått hva som er drømmen til de fleste menn. Drømmen er at HAN kan gjøre og komme og gå som han selv vil; og IKKE at HUN kan gjøre det samme. De fleste menn ønsker seg altså ei dame som tar seg av hus, hjem (og han) og eventuelle barn. Og at hun oppfører seg deretter. Det er det jeg også har fått mistanke om, men aldri før hørt en mann si det høyt... Hadde vært interessant med en utdyping av dette Hvordan vil egentlig menn at drømmedama skal være, hvis de kunne få bestemme?
Steinar40 Skrevet 15. september 2011 #31 Skrevet 15. september 2011 Det er det jeg også har fått mistanke om, men aldri før hørt en mann si det høyt... Hadde vært interessant med en utdyping av dette Hvordan vil egentlig menn at drømmedama skal være, hvis de kunne få bestemme? Du får selvfølgelig ingen mann til å si dette høyt når han kan tape på det selv Og vi må nok i rettferdighetens navn påstå at kvinner sannsynligvis har mye av den samme innstillingen. Alle vil helst gjøre som de selv vil. Det er menneskelig. Drømmedama for de fleste menn er vel omtrent som jeg beskrev, tenker jeg. Altså noe sånt som dette: ei dame som tar seg av det praktiske når det gjelder hus, hjem (og han) og eventuelle barn. Dessuten skader det sikkert ikke i dagens samfunn at hun bidrar positivt til økonomien også. De fleste menn (under en viss alder) vil selvfølgelig også ha egne barn. Ei trofast dame med godt vett, kommer langt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå