Gå til innhold

Hva skal vi ønske oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har begynt å tenke på hva vi skal ønske oss i bryllupsgaver. Det blir et lite bryllup med bare nære og kjære, så det blir ikke mange gaver, men få og kun fra nær familie som selvsagt øsker å gi noe ekstra spesiellt. Men, vi har rett og slett ikke peiling på hva vi skal ønske oss! Det eneste vi har bestemt oss for foreløpig er en KitchenAid kjøkkenmaskin :fnise:

Vi er ikke av typen par til å samle på kopper og kar, slik noen gjør, og jeg gidder ikke ønske meg en serie bare for å ha et ønske. Vi synes vi har alt vi trenger, og har egentlig luftet et forslag om å ikke få noen ting, men det ville selvsagt ikke familien gå med på :gjeiper:

Hva ønsket dere dere? Har dere noen tips eller ispirasjon til oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Speilreflekskamera, evt objektiv/stativ/annet tilbehør til dette.

Gressklipper/kantklipper

Kaffimaskin

Verktøy, gardintrapp

Gavekort på opplevelser (spa for eksempel)

Skrevet

Vi gidder heller ikke samle på sevise!

Vi ønsker oss:

telt

noe kjøkkenutstyr

gavekort

penger - til alt vi måtte trenge, skal flytte fra studentboligen ;)

gjerninger - mange er med på å gjøre denne dagen mulig!

Ellers er vi lite oppfinnsomme. Føler liksom at vi har alt vi trenger og mye mere til!

Skrevet

Vi ønsker oss et penservise, men også kjøkkenmaskin go fryser :)

Siden kjøkkenmaskina vi ønsker oss har en del tilleggsutstyr, passer det inn som alternativ og :)

(Vi har gått for en Kenwood-maskin vi da :) )

Hva med lagringsvin, gavekort på opplevelser, møbler etc?

Signerer forslagene over og :)

Skrevet

Sliter med det samme, jeg er student og han er student på kveldstid i tillegg til jobb. Vi skal ha lavbudsjettbryllup (gifter oss i tinghus og klubbhus type lokale) slik at vi kunne invitere alt av venner og familie til middag og fest (invitert 80stk - det synes jeg er veldig mye, men sånn ble det bare).

Begge studerer og vi er derfor ikke akkurat laget av penger. Familie har forståelse for at vi ønsker penger til diverse ting (sparing til bolig og bil, sparing til studieår i utlandet etc.), men synes det er litt kjipt å ikke ønsker seg noe annet enn penger, tenker da mest på venner. Problemer er bare at vi har alt vi trenger av ting til leiligheten som vi leier, og servise har ingen av oss interesse for. Kommer rett og slett ikke på noe å ønske oss som ikke er alt for dyrt :sjenert:

Skrevet

Vi ønsket oss penger, gavekort (IKEA, GlasMagasinet), Nathalie-serviset, Grand Cru-serviset/tilbehør (Rosendahl), KitchenAid-maskin etc.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Reisegavekort :)

Vet om noen som var i en liknende situasjon som dere og venenen deres gikk sammen om reisegaverkort slik at de fikk dratt på bryllupsreise :rodmer:

Skrevet

Vet om noen som var i en liknende situasjon som dere og venenen deres gikk sammen om reisegaverkort slik at de fikk dratt på bryllupsreise :rodmer:

Ikke sant? Var det jeg også tenkte - man bruker jo nok penger på selve bryllupet, så det er kjekt med hjelp til bryllupsreisa ;)

Skrevet

Tuusen takk for mange gode forslag og tips alle sammen :jepp:

TS

Skrevet

Vi tenker på å ønske oss gavekort på matlagingskurs (vet ikke hvor du bor, men kulinarisk akademi i Oslo har mye spennende kurs). Videre vil lagringsvin fra året vi traff hverandre være på lista, sammen med en haug med de tradisjonelle ønskene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...