AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 -Man lærer nye ting; når en kvinne blir med en mann for et ONS, er det fordi hun tenker; Nå skal han virkelig få tømt seg- kanskje synes han tømmingen fungerer så bra at han vil ha et romantisk forhold...??! (En kvinne har selvfølgelig ingen selvstendige seksuelle behov og slett ingen behov for egen tilfredsstillelse). Den eneste grunnen til at hun har seg et ONS, er fordi hun ønsker at en mann skal få sjansen til å tømme seg helt gratis og kanskje bli glad i henne?! Ihvertfall er det det inntrykket man får når man leser innleggene fra en del av mennene her, jeg tenker da spesielt på¨de som kaller kvinnene som "vinnerne" på kjønnsmarkedet og fremhever at enhver ugle kan få med seg en mann hjem. Og ja- muligens; men hva får hun egentlig? En egoist som sørger for egen tilfredstillelse og gir blanke pokker i partneren? Det man risikerer, er å bli brukt som gratishore og sitte igjen like frustrert? Og nå mener jeg slett ikke at kvinnen forventer et frieri eller "kos", men rett og slett seksuell tilfredstillelse! Nå trår jeg sikkert over grenser som gjør at tråden blir stoppet, men bevare meg vel- alle vet at det er masse menn som kjøper sex og kan bestille hva de ønsker- type tjeneste, utseende, alder osv... De selgende kvinnene hadde vel ikke eksistrert uten at det var stor etterspørsel? Og lengre tør jeg ikke trekke dette.. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Men vi er jo tapere hvis vi betaler for sex, så da må vi finne "gratishorer".
spinnwild Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Om man får betalt eller ikke, så er man taperen om man ikke tar ansvar for god sex selv også. Fortelle hva man vil og hva man ikke vil, mer av dette mindre av dette osv. Når man har ONS så er det for sexen (og ja for begges tilfredsstillelse, men finnes alltids egoister), og da bør man få til å uttrykke hva man vil og ikke osv. Hvorfor skal det være hans ansvar å "lage god sex"? Det trenger ikke være god sex for han heller, selv om han får utløsning.
Gjest gnækvåg Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 Begge kjønn kan nå være sånn, og det finnes gigolo-tjenester. Jeg synes selv man må bedre synligjøre mangfoldet i parforhold og kjærlighet.
Stefan Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 Om man bare ser på muligheten for å få seg noe på by'n, er selvsagt kvinnene vinnerne. Mange menn er fornøyd bare de får seg noe om det trykker litt på, mens mange kvinner opplever såpass stor pågang at de kan tillate seg å være kresne. Kvaliteten de får når man ikke er ute etter noe seriøst, er selvsagt så som så med. Hvor mye legger man i et ligg som ikke betyr noe? Problemet til mange kvinner er at de legger ansvaret for god sex på mannen, i stedet for å ta ansvar selv. Det er ikke farlig selv på et ons å formidle hvordan man vil ha det. Dere kvinner er såpass forskjellige og vi er ikke tankelesere. Iallefall ikke med litt innabords, og når man vet at man ikke skal møtes etter denne natta... Problemet oppstår når man gjerne søker noe mer enn et tilfeldig ligg. Da er markedet plutselig jevnet ut. Kvinner som tidligere kunne plukke fra en hylle godt over seg selv, skjønner ikke hvorfor man nå ikke har sjans på de samme menn. 1
Gjest "gjest" Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 Så er det også en hel del menn som ikke forstår hvorfor de ikke får seg hverken kjæreste eller ligg i det hele tatt...
Gjest Katten. Skrevet 10. september 2011 #8 Skrevet 10. september 2011 Vel, enhver kvinne som har sex med meg, blir vel en vinner blant de andre 1
Gjest gnækvåg Skrevet 10. september 2011 #9 Skrevet 10. september 2011 Om man bare ser på muligheten for å få seg noe på by'n, er selvsagt kvinnene vinnerne. Det er en generalisering. Mange kvinner sliter litt de og. /tråd
Stefan Skrevet 10. september 2011 #10 Skrevet 10. september 2011 Det er en generalisering. Mange kvinner sliter litt de og. /tråd Selvsagt er det en generalisering når man snakker om kjønn. Det finnes alltid unntak fra regelen. Jeg mener dog min påstand står støtt.
Gjest "gjest" Skrevet 11. september 2011 #11 Skrevet 11. september 2011 Vel, enhver kvinne som har sex med meg, blir vel en vinner blant de andre Nå nei du, jeg hadde ikke gadd å høre om det en gang.
Erotisk Flukt Skrevet 11. september 2011 #12 Skrevet 11. september 2011 Vel, enhver kvinne som har sex med meg, blir vel en vinner blant de andre WP! ;-) -Domino
Knirke Skrevet 11. september 2011 #13 Skrevet 11. september 2011 -Man lærer nye ting; når en kvinne blir med en mann for et ONS, er det fordi hun tenker; Nå skal han virkelig få tømt seg- kanskje synes han tømmingen fungerer så bra at han vil ha et romantisk forhold...??! (En kvinne har selvfølgelig ingen selvstendige seksuelle behov og slett ingen behov for egen tilfredsstillelse). Den eneste grunnen til at hun har seg et ONS, er fordi hun ønsker at en mann skal få sjansen til å tømme seg helt gratis og kanskje bli glad i henne?! Vel... Du har jo satt dette veldig på spissen, men det finnes altså flere potensielle grunner for at kvinner har One Night Stands, hvis vi går ut ifra at din påstand om at kvinner ikke har noen behov for tilfredsstillelse er sann: Det kan være selvbekreftelse, spenning i hverdagen, rebound etter et endt forhold, eller i visse tilfeller for å gjøre andre sjalu
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå