Gjest gnækvåg Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Det er vel ikke salg av sex når man underholder sånn?
Gjest Mahareth Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Jeg vil si ja, du selger jo fortsatt kroppen din.
Gjesten Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Jeg skulle egentlig si nei, da jeg alltid har tenkt på prostitusjon som salg av sex, men så slo jeg opp i ordboken: prostitusjon ~sjo'n m1 1 offentlig utskjemming; blottstillelse 2 det å tjene penger på, leve av tilfeldige seksuelle forbindelser, ervervsmessig utukt Så da tenker jeg ja.
Pialill Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 I såfall burde det jo være ulovlig med strippeklubb i Norge, er det ikke sånn at det er forbudt med prostitusjon nå? Jeg sier nei.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 I såfall burde det jo være ulovlig med strippeklubb i Norge, er det ikke sånn at det er forbudt med prostitusjon nå? Jeg sier nei. Det er lov å selge sex, men ikke å kjøpe. Norsk politikk på sitt beste 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #8 Skrevet 10. september 2011 Jeg skulle egentlig si nei, da jeg alltid har tenkt på prostitusjon som salg av sex, men så slo jeg opp i ordboken: Så da tenker jeg ja. Du slo opp i ordboken, men har du tatt en titt på samfunnet vi lever i? Virkeligheten? Striptease gjøres i norske strippeklubber. Det er alt du trenger. Det sier alt. Det er lov.
FantasDick Skrevet 10. september 2011 #9 Skrevet 10. september 2011 Striptease gjøres i norske strippeklubber. Det er alt du trenger. Det sier alt. Det er lov. Prostitusjon er også lovlig.
Gjesten Skrevet 10. september 2011 #10 Skrevet 10. september 2011 (endret) Du slo opp i ordboken, men har du tatt en titt på samfunnet vi lever i? Virkeligheten? Striptease gjøres i norske strippeklubber. Det er alt du trenger. Det sier alt. Det er lov. Prostitusjon er også lov. Jeg prøvde å svare objektivt. TS spurte ikke om min personlige mening, hun spurte om striptease faktisk er prostitusjon. Ifølge den norske ordboken så var det visst det, men det er ikke med det sagt at jeg ser på en stripper på samme måte som jeg ser på en hore. Endret 10. september 2011 av Gjesten
kaprifolen Skrevet 10. september 2011 #11 Skrevet 10. september 2011 Jeg vil si nei. Men om bakmenn drev menneskehandel av strippere, ville det nok kommet innunder lov om hallikvirksomhet. Så kanskje?
frøken_tralala Skrevet 10. september 2011 #12 Skrevet 10. september 2011 å ta betalt for stripping er ikke prostitusjon.. men hvor riktig det er rent moralsk er en helt annen problemstilling..
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #13 Skrevet 11. september 2011 Jeg vil si nei! Prostitusjon er salg av seksuelle tjenester. Stripping er neppe en seksuell tjeneste i den forstand.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå