Gjest Carleigh-Ann Skrevet 9. september 2011 #21 Skrevet 9. september 2011 Jeg møter også mye rart på t-banen. Veldig mange fulle folk som sitter og skravler og synger for seg selv. Husker godt en nordlending som drakk rett fra vodkaflaska og sang noe sånt som "å hei og hå og beinan i været!" så gikk han og spurte folk om de ville ha en slurk Jeg opplevde å bli bedt på middag av en random fyr på banen i Barcelona. Han syntes jeg så koselig ut! Jeg kom rett fra nach og følte meg ikke så veldig søt... dessuten var det mange nordmenn der som hørte det og lo haha. Jeg sa selvfølgelig nei til date!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #22 Skrevet 10. september 2011 T-banen ja! Noe av det verste jeg vet er å havne ved siden av folk som virkelig stinker. Sist det skjedde var det vel en uteligger. Satte meg på en av de 4 setene som går sidelengs, i den ene enden. Fyren sitter i den andre enden, men kommer stadig nærmere og han STINKER urin. Jeg har ingenting imot uteliggere og syns synd på dem, men den stanken... Treffer også stadig på en mann på 4'ern som snakker høyt om mye rart. Spør folk hva de heter, kommenterer navnet, sier at hans høyeste ønske er å treffe på Lene Alexandra for hun er så flott, han er hennes største fan osv Og her om dagen, samme dag som landskampen, setter en mann seg rett ovenfor to damer og begynner å spørre de om fotball. De svarer høflig at de ikke vet noe om det, mens han legger ut om Danmark - Norge med statistikker, hvor mye han gleder seg, og generelt om fotball. Jah, det var et lite utdrag
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #23 Skrevet 10. september 2011 ...bare jeg som synes det er litt usmakelig og usympatisk å le av og gjøre billig underholdning ut av de som helt klart er psykisk syke?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #24 Skrevet 10. september 2011 Opplevde en artig episode i kveld på 5-ern fra Vestli. En afrikansk kvinne kommer inn og setter seg vis-à-vis en pakistaner. Hun drikker øl. Etter to stasjoner spør han om hvorfor hun drikker øl. Damen skjønner ikke spørsmålet. Etter en stund spør pakistaneren om hun ikke er muslim. Nei, det var hun aldeles ikke. Han spør henne så om hvor hun er fra. Hun svarer Seattle, Washington. Damen er altså en amerikansk turist som skulle ut på livet og var også kledt slik. Etter en stund tar pakistaneren opp om hun hadde hørt om terrorangrepet mot Norge. Jo, men det var bare en random skyting av en galning pga random grunner. Så la hun ut i 5 minutter om hvor fælt 11. september var, at trolig over 4000 personer døde og at det var en "ordentlig" katastrofe. Utøya-angrepet var bare en parantes i forhold. Vi andre i T-banevognen godtet oss over at moralpolitiet ble så satt slik på plass, han så ganske forsluken ut da han gikk av på Grønland.
Gjest bazibaz Skrevet 10. september 2011 #25 Skrevet 10. september 2011 Denne er en blanding av litt søt og fæl:D Jeg satt på banen til skolen og satt innerst på de fireseterne og ved siden av meg satt en helt vanlig mann og duppet. Plutselig sklei hodet hans ned på skulderen min og jeg turte ikke gjøre noe, så jeg endte med å kjøre tre ekstra stopp fordi jeg ikke ville vekke ham. Han var innmari flau når han våknet, og da ble det bare litt søtt egentlig. Stakkaren var sikkert en sliten familiepappa som var innmari trøtt Opplevd noe av det samme, faktisk. Bare at det var sør-koreanske turister og jeg fikk en på hver side og en foran meg(ja, han sovnet faktisk stående), så jeg var fullstendig innesperret. Men jeg lot de ikke sove på meg forbi stoppet mitt. :gjeiper: Ellers så opplevde jeg å bli skjelt ut på t-banen fordi jeg nussa litt på den daværende flørten min. Vi ble begge så paffe at vi egentlig bare ble sittende og måpe.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #26 Skrevet 10. september 2011 Ikke akkurat på t-banen eller trikken, men..: http://www.youtube.com/watch?v=uRMjfyJeQzk&feature=player_embedded#! 2
BlackBerry Skrevet 10. september 2011 #27 Skrevet 10. september 2011 (endret) ...bare jeg som synes det er litt usmakelig og usympatisk å le av og gjøre billig underholdning ut av de som helt klart er psykisk syke? Nei, jeg er så enig med deg. Synes denne tråden er usmakelig. Det viser hvor umodne voksne folk kan være, dessverre... Endret 10. september 2011 av BlackBerry
pinar Skrevet 11. september 2011 #28 Skrevet 11. september 2011 Men må det være underholdning da? Blir vel heller en oppsummering av opplevelser på ca same måte som butikk ansattes forhold til sure kunder. Man sier jo ikke at alle kundene er psykisk syke fordet. Og det tror jeg ikke jeller alle "rare" t-bane folk er heller. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå