AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Jeg har litt over 100 personer på vennelista og har lagt merke til at noen har mye til felles uten at de kjenner hverandre og uten at jeg har samme likhetstrekk eller dyrker samme interesser. Det er sikkert ikke uvanlig med hvordan ser din venneliste ut? Her er min: 8 driver med hester og fire driver profesjonelt, avl og konkurranse. 7 har journalistikk eller forfatteryrke. 9 driver profesjonelt med hunder, enten hundekjøring, konkurranser eller/og avl. Mange har hund men hvor mange har jeg ikke oversikt over. 7 er i musikkbransjen. Bare to er småbarnsmødre. 9 er tidligere rusmisbrukere. 3 har synlige handicap. De fleste jobber i omsorgsyrker. Minst tre har hiv. Minst seks er dypt religiøse. Flertallet trener på helsestudio eller med jogging /ballspill. Mer enn 50 % høster av naturen, sopp, bær, jakt og fiske. De fleste er gift eller sambore.
Wonders Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 ja merkelig nok har jeg venner felles som jeg aldri hadde trodd kjente hverandre. Men takket være face er det en del sammenkoblinger jeg ikke visste om... Er ikke like nøye som ts, men dog... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå