Gjest Anon Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Hvor ofte har du sex? Er du i et forhold, og i så fall; hvor lenge har dere vært sammen? Og syntes du dette er nok?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 1-2 ganger i uka. Er i et forhold. Vi har vært sammen i 6 år. Vi er begge unge og spreke, så jeg synes det er litt for lite. Han har hele tiden hatt mindre sexlyst enn meg.
Ego Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Aldri (nærmer seg et år siden sist) Sier seg vel selv at jeg ikke er i et forhold :gjeiper:
micromaya Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Så og si hver eneste dag . Men vi er nyforelsket og helt fortapt i hverandre, har bare vært sammen i litt over 9 mnd. Hadde vært kult om jeg kunne si det samme om 3 år, men all erfaring tilsier at det kanskje er å håpe på litt for mye. Nyter det så lenge det varer, da
Gjest Raindrops Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Ca. annenhver helg, er i et forhold, vært det i ca et år. Nei, det er ikke på langt nær ofte nok, men når han må reise mye på grunn av jobben så blir det slik.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Hvor ofte har du sex? Er du i et forhold, og i så fall; hvor lenge har dere vært sammen? Og syntes du dette er nok? Som regel hver dag. Men det finnes jo alltids tøffere perioder med mindre tid og overskudd. Det synes jeg er "nok",imen dør verken av litt mindre eller litt mer. Vi har vært sammen i tre år.
dvleos Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 (endret) Hadde vært kult om jeg kunne si det samme om 3 år, men all erfaring tilsier at det kanskje er å håpe på litt for mye. Nyter det så lenge det varer, da Feil holdning! Endret 9. september 2011 av dvleos 1
Suzy Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 Så godt som hver dag (unntatt når jeg har mens). Vi har vært sammen i drøyt fire år og jeg er tilfreds som bare det
micromaya Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 Feil holdning! hehe... La meg omformulere: Jeg håper for guds skyld at vi har det slik om 3 år også! Det skal ikke stå på innsatsen i alle fall!
dvleos Skrevet 9. september 2011 #10 Skrevet 9. september 2011 hehe... La meg omformulere: Jeg håper for guds skyld at vi har det slik om 3 år også! Det skal ikke stå på innsatsen i alle fall! Hehe, stå på! Og nyt det, finnes vel knapt noe som er flottere å "jobbe" med i forholdet..
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #11 Skrevet 9. september 2011 3-4 ganger i uka. Er i et forhold som har vart i 3,5 år. Er fornøyd med det, men skulle gjerne ønske vi hadde mer overskudd og orket enda mer.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #12 Skrevet 9. september 2011 Hvor ofte har du sex? Er du i et forhold, og i så fall; hvor lenge har dere vært sammen? Og syntes du dette er nok? - Ca en gang i uka - Gift, vært sammen i 14 år - Ideelt sett ikke nok, skulle gjerne hatt mer. Det står ikke på tiltrekningen, det er heller energien som setter begrensninger. Vi har det såpass travelt og slitsomt i hverdagen at vi må få sove litt før vi har sex... og derfor blir det stort sett en gang i helgen
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #13 Skrevet 9. september 2011 6-8 ganger i året Singel Ikke nok
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #14 Skrevet 9. september 2011 2-4 ganger i måneden. I et forhold - vært sammen i 5 år. Altfor lite - han har mye mindre sexlyst enn meg. Vi er i vår beste seksuelle alder, så skulle ønske det var oftere.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #15 Skrevet 10. september 2011 Alt fra 2-9 ganger uken vil jeg tro. Forhold, samboer. Vært sammen i snart 3 år De ukene vi har hver dag og flere ganger i løpet av en dag- Ja. De ukene der vi ikke har minst annenhver dag- nei. Han har mye mindre sexlyst enn meg, men vi er flinke å prate om det. Jeg overlever
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #16 Skrevet 10. september 2011 Vi er gift, i slutten av 20-årene og har sex kanskje 5 ganger i måneden. Maks. Vi har nok havnet i fella :/
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #17 Skrevet 10. september 2011 1-4 ganger i mnd. Vært sammen i 2 år. Alt for lite. Sliter med lysten begge to. Alt annet er topp. Man kan vel ikke få i pose og sekk..
Jolene Skrevet 10. september 2011 #18 Skrevet 10. september 2011 Hvor ofte har du sex? nesten hver dag, noen ganger flere ganger om dagen. Er du i et forhold, og i så fall; hvor lenge har dere vært sammen? det står nederst her Og syntes du dette er nok? Ja det synes jeg
spinnwild Skrevet 10. september 2011 #19 Skrevet 10. september 2011 1-2 ganger i uken. Vært sammen i 2 år. Er litt lite, men vi vet årsakene og det er midlertidig. Vil helst ha sex annenhver til tredjehver dag vi.
Gjest otrivin Skrevet 10. september 2011 #20 Skrevet 10. september 2011 1-3 ganger om dagen. Forhold, snart 1,5 år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå