AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 hei, jeg trenger ny ppille resept, men har nettopp byttet fastlege så aldri vært der før, kan jeg da bare ringe å be di sende en ny resept i posten eller til apoteket, eller må jeg ha legetime siden jeg ikke har vært hos den nye legen før? har gått på ppiller et år nå så skulle ikke være behov for å gå til legen men..
Quijote Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Du må til legen. Fastlegen din har ikke lov til å skrive ut respet til deg uten å ha snakket med, og undersøkt, deg først.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Jeg pleier bare å ringe legen min, og da få ny resept.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Jeg pleier bare å ringe legen min, og da få ny resept. Samme her. Jeg har fastlegen min ett annet sted enn der jeg bor av personlige grunner.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 så jeg kan altså bare ringe å få den fornyet uten legetime til tross for at jeg aldri har vært hos denne legen før? var ikke der jeg fikk resept sist gang for å si det sånn..
Malum Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Kan du ikke bare ringe legekontoret og spørre, da? 1
Gjest ticket Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Jeg fikk resept på ppiller uten å være til legen. Ring og hør
Minya Skrevet 15. september 2011 #8 Skrevet 15. september 2011 Ny fastlege = ny time for å få "anbefalt" p-piller. De spør om blodpropp i familien og andre ting som er relatert til bivirkninger av p-piller, samt hvordan du opplever det merket du har gått på til nå. Det er også en fin måte å bytte merke på, da legen kan anbefale merker i forhold til hvilke bivirkninger du har på de du er vant til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå