Mr.Omg Skrevet 10. september 2011 #21 Skrevet 10. september 2011 En dyne eller en stor pute å holde rundt hjelper faktisk En katt hjelper også, som Carleigh-Ann sier. Men da blir det litt mye hår syns jeg 1
Gjest bellabulla Skrevet 12. september 2011 #22 Skrevet 12. september 2011 ammepute! En skikkelig svær en. Funker
nettvenninnen Skrevet 12. september 2011 #23 Skrevet 12. september 2011 Jeg går for "kattetrikset" jeg også. I halvsøvne når pus ligger på armen og puster meg i øret hender det at jeg da sovner og drømmer om at jeg har en fyr ved siden av meg. Har faktisk hendt at jeg har snudd meg og nesten begynt å tafse og kline på pus.... Jeg våkner av at pus stikker når jeg graver hodet bort mot han. Og jeg blir da like skuffet hver gang.Ikke fordi pus stikker, men fordi kjekkasen jeg hadde fysisk nærkontakt med bare var en DRØM
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #24 Skrevet 12. september 2011 Jeg bruker varmeflaske i senga. Legger den inntil ryggen min når jeg skal sovne.
Knirke Skrevet 12. september 2011 #25 Skrevet 12. september 2011 Jeg foretrekker å sove alene jeg da... Da slipper jeg snorking, fising og dyne-tyver :gjeiper: (Men har alltid bamsen i armkroken da)
Sulosi Skrevet 12. september 2011 #26 Skrevet 12. september 2011 ammepute! En skikkelig svær en. Funker Fadern og at jeg ikke sparte på min Den var så stor at tvillingene datt imellom meg og puta.... Forøvrig så har jeg ofte katten i senga, det hjelper! Og så hadde jeg en kamerat som overnatta av og til men nå har han dame så nå leter jeg etter en ny ikke-tafsende sengekompis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå