Gå til innhold

Tips til oss single høner og haner!

Anbefalte innlegg

Gjest Marregutt
Skrevet

Har lest på diverse tråder her inne på forumet at personer savner en å sove med, at det er noe av det tristeste med å være singel. Jeg har funnet en løsning, som til en viss grad (om man ikke tenker over det) kan substituere følelsen av å sove med en annen, funker litt for meg i allefall. Jeg har gjort det i en uke nå, og trikset er som følger:

Trinn 1: Ha en stor seng

Trinn 2: Skaff 2 ekstra dyner (gjerne tykke vinterdyner)

Trinn 3: Legg en på hver side av senga, foldet sammen på langs

Anvendelse: I mitt tilfelle likte jeg når jeg hadde kjæreste å legge det ene benet og den ene armen over kjæresten min når vi sov. Hun var like fornøyd. Nå gjør jeg det bare på dynene, og jøss, DET FUNKER! Ikke om jeg tenker over det, men om jeg bare lar tankende flyte (som å dagdrømme om at jeg redder verden og liknende) som jeg alltid gjør før jeg sovner, så føler jeg nesten at jeg ikke sover alene. Prøv det :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bestille en "Real doll" ? :) Er nok litt dyrt for de fleste, men fungerer nok like bra!

Gjest Marregutt
Skrevet

Hva med å bestille en "Real doll" ? :) Er nok litt dyrt for de fleste, men fungerer nok like bra!

næææ, er ikke så desperat, hehe. men ja, funker sikkert for noen

Skrevet

Du er så søøøøt, Marregutt!!!!

Er ikke singel selv men vil anbefale de som er det å prøve ditt geniale triks.

Tenk at du er singel. Skjønner jeg ikke. :vetikke::kyss2:

Hadde jeg vært singel og veldig mange år yngre så......

Gjest Marregutt
Skrevet

Du er så søøøøt, Marregutt!!!!

Er ikke singel selv men vil anbefale de som er det å prøve ditt geniale triks.

Tenk at du er singel. Skjønner jeg ikke. :vetikke::kyss2:

Hadde jeg vært singel og veldig mange år yngre så......

Haha, det var da hyggelig å høre! Ja, er nå singel, trivelig nok det. Men en kjæreste kommer nok i sin tid. Får bare håpe hun kommer før birken i mars, for motivasjonens del (trenger en som venter i mål hehe). Ja, hadde du vært singel og jeg noen år eldre så :romeo:

Gjest Marregutt
Skrevet

Glemte forresten å si at grunnen til at man skal ha to dyner, det er at uansett hvilken side man snur seg til, så har man en dyne å "folde" seg over :)

• Liker 3
Skrevet

Hadde av og til middags- og sovedater med venninner. Vi lagde rett og slett middag i lag, så en god film og bare sov i lag. Det å bare kunne kjenne varmen fra et annet menneske, høre pusten og lydene var veldig tilfredsstillende når savnet var stort.

• Liker 2
Gjest Marregutt
Skrevet

Hadde av og til middags- og sovedater med venninner. Vi lagde rett og slett middag i lag, så en god film og bare sov i lag. Det å bare kunne kjenne varmen fra et annet menneske, høre pusten og lydene var veldig tilfredsstillende når savnet var stort.

Tviler jeg ikke på! Det er vel den delen man ikke får opplevd med en dyne da. hehe

Gjest Marregutt
Skrevet

Tviler jeg ikke på! Det er vel den delen man ikke får opplevd med en dyne da. hehe

Skrevet

Har lest på diverse tråder her inne på forumet at personer savner en å sove med, at det er noe av det tristeste med å være singel. Jeg har funnet en løsning, som til en viss grad (om man ikke tenker over det) kan substituere følelsen av å sove med en annen, funker litt for meg i allefall. Jeg har gjort det i en uke nå, og trikset er som følger:

Trinn 1: Ha en stor seng

Trinn 2: Skaff 2 ekstra dyner (gjerne tykke vinterdyner)

Trinn 3: Legg en på hver side av senga, foldet sammen på langs

Anvendelse: I mitt tilfelle likte jeg når jeg hadde kjæreste å legge det ene benet og den ene armen over kjæresten min når vi sov. Hun var like fornøyd. Nå gjør jeg det bare på dynene, og jøss, DET FUNKER! Ikke om jeg tenker over det, men om jeg bare lar tankende flyte (som å dagdrømme om at jeg redder verden og liknende) som jeg alltid gjør før jeg sovner, så føler jeg nesten at jeg ikke sover alene. Prøv det :)

hehe! :)

Skrevet

Øh, syntes det høres litt merkelig ut. Man kjenner jo tydelig forskjell på en sammenrullet dyne og ei jente da, selv i halvsøvne så er det jo ikke akkurat noen kroppsvarme å hente fra dyna. Hva skal du gjøre? Rulle inn et dusin krølltenger på full guffe i dyna?

Skrevet

jeg fikk tak i en arm fra en ustillingsdukke fra en butikk som hadde en til overs. Den ligger jeg på når ensomheten blir for stor.... :sjenert:

• Liker 7
Skrevet

Øh, syntes det høres litt merkelig ut. Man kjenner jo tydelig forskjell på en sammenrullet dyne og ei jente da, selv i halvsøvne så er det jo ikke akkurat noen kroppsvarme å hente fra dyna.

Humor, min venn, humor. ;)

• Liker 2
Skrevet

jeg fikk tak i en arm fra en ustillingsdukke fra en butikk som hadde en til overs. Den ligger jeg på når ensomheten blir for stor.... :sjenert:

:hoho:

Gjest Marregutt
Skrevet

Øh, syntes det høres litt merkelig ut. Man kjenner jo tydelig forskjell på en sammenrullet dyne og ei jente da, selv i halvsøvne så er det jo ikke akkurat noen kroppsvarme å hente fra dyna. Hva skal du gjøre? Rulle inn et dusin krølltenger på full guffe i dyna?

Den blir jo varm av din egen kroppsvarme, derfor jeg skrev helst vinterdyne, da de er tykkere og holder bedre på varmen:) Er som sagt ikke et substitutt, og funker til en viss grad for meg, kanskje også for noen andre. Ingen endelig løsning på problemne for alle single :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har to dyner i senga mi, pleier å holde rundt den ene hvis savnet blir for stort, hehe!

• Liker 1
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Jeg sover med katten min jeg. Hun ligger i armkroken min hver natt :) Veldig koselig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg sover med katten min jeg. Hun ligger i armkroken min hver natt :) Veldig koselig.

Hey, jeg har baller!

• Liker 1
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Hey, jeg har baller!

Haha. Du har humor :) Jeg mente min egen pelsdott.

:catmilk:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...