AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Er det teit når jeg suger en gutt, at jeg spør om han kan styre tempo? Jeg er ikke så dreven, og aner ikke om jeg skal gjøre det fortere eller saktere.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 En del gutter er da ganske så flinke til å styre tempoet selv ( ofte ubevist) ... syntes man alltid må" si ikke dytt jeg"... :gjeiper: Og alikevel forsetter de å dytte på hodet ...
spinnwild Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Spør i vei Så slipper dere begge å tenke for mye over dette. Du slipper å tvile på ditt tempo, og han får det i det tempoet han vil. Om man snakker litt om det seksuelle - så blir det oftest bedre
MuffinsLady Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Det er bare å spørre Å kunne kommunisere med hverandre er en viktig del av et forhold (hvis du er i et Men det er også en del av å kunne nyte behagelig sex! Da vil begge finne frem til det beste tempoet, sammen :-)
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Det er helt greit. Sex dreier seg jo om nytelsen, så det ligger i kortene at man må kommunisere med partneren slik at begge får mest mulig ut av akten. Kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon, ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå