Gå til innhold

Master and commander


Gyda

Anbefalte innlegg

Var på kino i kveld og så denne filmen. Trodde ikke den skulle være noe særlig. Men den var faktisk ganske bra. Vil anbefale den. Action pluss litt tåredrypp innimellom og ikke antydning til kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Det var en deilig film. Og jeg er overrasket over at den ikke er diskutert her i det hele tatt. Russell Crowe, lett ubarbert, mandig, tøff, myk og deilig...

Filmen ja, den var bra. Rørende, tøff, voldsom og en film jeg for en gangs skyld ikek sovnet av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke opp den tråden på søket mitt jeg. Men det var da ingen stor respons der heller...

Russell.... come to mama...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av filmene jeg vurderer å få sett snart.. Er bare det at jeg er så innmari treig... Kommer meg aldri ut døra, og i alle fall ikke så langt som på kino.

Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Som jeg sa i en annen tråd så trodde jeg de var en "ren guttefilm"

:roll: Det var bare menn i salen da jeg så den. :)

Detaljene er helt syke. De kjøpte et seilskip som var nyrestaurert og har vært kjempenøye med at alt fra klær til knutene på skipsrepet skulle være helt korekt.

Litt småbarsk han legen som oppererte seg selv. Så tøff har jeg lyst å bli :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ren guttefilm?

Uenig. Det var mange jenter der i går i hvert fall.

Doktoren var tøff ja. Og med hovedrolleinnehavere som det, har de nok aldri tenkt seg annet enn at ikke småpikene vil se også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ren guttefilm?

Uenig. Det var mange jenter der i går i hvert fall.

Og med hovedrolleinnehavere som det, har de nok aldri tenkt seg annet enn at ikke småpikene vil se også...

Ja jeg tok sikkert litt feil. Det var bare det førsteinntrykket jeg fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kino i kveld og så denne filmen. Trodde ikke den skulle være noe særlig. Men den var faktisk ganske bra. Vil anbefale den.

Jeg gikk og så den med store forventninger, hadde hørt fra flere i min omgangskrets at den skulle være så bra. Må si jeg ble skuffet. Den gav meg absolutt ingenting! Men jeg kan se at folk med interesse for naturhistorie, napoleonskrigene, militæruniformer fra forkjellige epoker, militærhistorie og liknende finner den interesant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Fisk prøvde en gang i tiden.. HER

Bra noen husker meg da :wink:

Jeg ble veldig fascinert av filmmusikken. Den var rett og slett nydelig.

Jeg er ikke enig at det var en typisk guttefilm, jeg er, sist ejg sjekket i alle fall, jente, og likte filmen veldig godt. MEn liker du ikkr krigsfilmer, da er det vel ganske innlysende at du ikke liker denne heller :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...