AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Jeg skal på innflytningsfest på fredag, og har møtt vertinnen bare 1 gang. Det er en venninne av en bekjent av meg. Kjempekoselig å bli invitert Men hva kan jeg gi? Ikke noe store greier. Tenker ca 50 kr (jeg har virkelig ikke penger). Og de har egentlig alt til leiligheten. Forslag?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Billig vin eller en blomst? Blir nok litt dyrere enn 50 kroner da
Gjest otrivin Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 vi fikk blomster og en snopeskål på vår fest en en saftig blåveis og en manglende tann + brukne ribbein da (men jeg anbefaler ikke å ta med denne gaven da du mest sannsynlig kan ende opp i fengsel)
altsoja Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 du kan ikke gå sammen med veninnen din og kjøpe noe?
Chelmon Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 En fin skål, potteplante, kjøkkenutstyr (stekespade, salatskje, grytekluter e.l), nøkkelhank, nøkkelskap, pene servietter, stearinlys, putetrekk, dørmatte, tøfler, oppvaskhansker, oppvaskbørste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå