Gå til innhold

hjelp til kjøp av analkuler

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ute etter gode analkuler, og lurte på om dere hadde noen tips? de bør ikke være for store slik at det sitter fast bæsj på dem liksom. jeg hadde planlagt å bruke de i forbindelse med masturbasjon.

Skrevet

Who cares om det følger med bæsj ut? Fikses med en god vask og litt sprit. Liker man tanken på noe der bak, så bør man også forsone seg med hva det hullet er der for primært. Så kan du heller velge kuler etter hva som ser digg ut.

Skrevet

Da bør du kjøpe noen som er helstøpte, ikke noen med tråder imellom som vanskeliggjør rengjøring.

Gjest jeansgutt
Skrevet

jeg er ute etter gode analkuler, og lurte på om dere hadde noen tips? de bør ikke være for store slik at det sitter fast bæsj på dem liksom. jeg hadde planlagt å bruke de i forbindelse med masturbasjon.

Jeg vil råde deg til å kjøpe en sånn kulelenke som ser ut som en Y, med forskjellige kulestørrelser, der kulene sitter i en fast lenke, denne kan du ta deg selv med, mens du onanerer! Det er helt rått å kjøre denne kule lenken sakte inn og ut, mens du nærmer deg orgasme og hvis du ikke mister selvkontrollen helt, kan du kjøre den sakte inn og dra den sakte ut under orgasmen, kan garantere at du får superorgasme av det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...