Gå til innhold

The falling man

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste av oss har vel sett dette bildet før, som blir omtalt som the falling man. Om du scroller deg ned i denne artikkelen så ser du det.

Hvilke følelser vekker det i deg? Synes du det blir for sterkt? Jeg blir bare sittende å se, selv om jeg egentlig ikke vil. Og når jeg snur meg vekk fra det så må jeg bare snu meg tilbake å se..

Utrolig sterkt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig, veldig sterkt, men fortsatt ikke for sterkt siden man ikke ser hvem det er.

Jeg synes det er et av de beste bildene jeg har sett noen gang.

• Liker 2
Gjest Silvermist
Skrevet

Veldig sterkt bilde, det vekker fremdeles sterke følelser.

Skrevet

Jeg synes ikke det bildet er ubehagelig på noen som helst måte. Jeg synes det er et vakkert bilde. Situasjonen som mannen er i er selvsagt ikke behagelig eller vakker, men selve bildet fanger et stille øyeblikk. Jeg vet jo at mannen faller og vil dø med det samme han treffer bakken, men likevel er det et rolig bilde og stille bilde.

• Liker 2
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Veldig sterkt bilde,jeg synes det gjør vondt å se på.

Skrevet

Det bildet er det noe symbolsk over. Sterkt, vondt og vakkert på samme tid.

• Liker 1
Gjest Cipheria
Skrevet

Jeg merker ikke noen følelser når jeg ser bildet.

Skrevet

Det er et unikt bilde. Sterkt! Så enkelt, men forteller så utrolig mye. Han vet han skal dø, men måtte velge mellom to onder. Han ser likevel rolig ut, ingen paniske bevegelser. Men han er sikkert i sjokk, hvem vet hva slags tilstand han er i.

Jeg synes bildet er flott, i en fotojournalistisk sammenheng.

Gjest Blondie65
Skrevet

Det er et flott bilde.

For meg er dessverre alle bildene fra 9/11 for sterke - jeg får dessverre, selv nå 10 år etter en veldig sterk følelsesmessig reaksjon - av den grunn omgår jeg slike bilder.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det er et sterkt bilde som setter mange tanker i sving. Og som bringer tilbake følelser og stemninger fra 10 år tilbake.

Når jeg ser dette bildet, blir det for meg et symbol på et menneske som faller i døden, helt alene, men allikevel sett av en hel verden. Og det igjen blir et symbol på at vi står sammen mot terror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...