AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Hei! Nå nettopp skjedde noe ekkelt! Jeg spiste på et grønt eple, og når jeg tilfeldigvis så på stenene (bruker å spise hele frukten unntatt stilken jeg), så det ut som det var noe hvitt på dem. Sikkert bare fruktkjøtt, tenkte jeg, og smakte på en. Men fy!!! Den var stygg, så kom frem til at det må være mugg eller noe! Usj, var så ekkelt at jeg hadde lyst til å kaste opp, men tenkte det kanksje var litt overilt, da.. Syns også det er litt rart at resten av eplet virket akkurat som normalt, men var kun i kjernen noe hadde skjedd... Eller er dette kanksje vanlig, men jeg bare ikke visste om det? Hvor jeg vil med dette innlegget? Jo, jeg lurer på hva dere andre gjør når dere spiser noe som smaker litt rart? Spiser dere opp, stopper dere bare å spise, eller går dere og kaster opp?
Gjest NozMonster Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 prøver du å si at stenene var litt hvite? isåfall, så er ikke det uvanlig..det er jo ofte de er det da! så det er helt sikkert ikke farlig! om noe smaker ekkelt? da stopper jeg vel bare å spise..
Gjest Raindrops Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Jeg bare slutter å spise. Hvis jeg blir dårlig av det så kommer det vel opp av seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 spiser jeg noe som smaker rart og ser dårlig ut, så slutter jeg å spise det. SELVSAGT spiser jeg ikke opp noe jeg tror er dårlig, jeg VIL da ikke bli syk heller. Kaste opp gjør jeg kun dersom kroppen min virkelig trenger det, og da vet man det, det kommer av seg selv da.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 For en god idé å starte en tråd om å kaste opp på matforumet! Not.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 Tråden var jo ikke ment å skulle omhandle oppkast, jeg lurte jo bare på hva andre gjør, ettersom like mange i min omgangskrets bare spiser videre, som de som stopper og spise og heller kaster maten. Om tråden var så ille så får vel moderatorene stenge den da.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Det kommer helt an på hva slags matvare det er. Kommer jeg over en skikkelig bløt del på pæra, unngår jeg å spise denne, simpelthen fordi jeg ikke liker konsistensen. Bananer som har fått seg en trøkk og er litt mørke her og der bryr jeg meg ikke noe om. Når det gjelder melkeprodukter, yoghurter, fløte og slikt er jeg veldig varsom. Lukter det eller ser rart ut spiser jeg det ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå