Sunshine Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Jenta vår har hittil hatt en (diger) bæsjebleie daglig, men nå har det ikke kommet noe på 7 døgn. Hun fikk to bokser NAN forrige uke så jeg tror det er årsaken. Ellers spiser hun kun morsmelk. Nå har jeg gitt henne litt maltekstrakt blandet i morsmelk på flaske og lurer på hvor fort det fungerer? Må hun få det i flere omganger, eller holder det med en dose?
Gjest pysepusen Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Her holdt det alltid med en dose daglig
Sunshine Skrevet 8. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2011 Hvor mye gav du om gangen? Hadde barnet forstoppelse da du begynte med det?
Gjest pysepusen Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Gav en liten t-skje tror jeg? Og han hadde ikke forstoppelse, men veldig treg mage.
ellen :) Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 (endret) Jenta vår har hittil hatt en (diger) bæsjebleie daglig, men nå har det ikke kommet noe på 7 døgn. Hun fikk to bokser NAN forrige uke så jeg tror det er årsaken. Ellers spiser hun kun morsmelk. Nå har jeg gitt henne litt maltekstrakt blandet i morsmelk på flaske og lurer på hvor fort det fungerer? Må hun få det i flere omganger, eller holder det med en dose? Vi bruker litt malt i hver flaske,og hvis du ikke har brukt det før tror jeg ikke det vil hjelpe før ihvertfall på flaske 2. Bruk en tskj i i ett par flasker, det ville jeg ha gjort. Lykke til. Endret 8. september 2011 av ellen :)
Sunshine Skrevet 10. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2011 Jeg vet ikke om det var malten som gjorde det eller naturens gang, men i går kom i allefall tidenes bleie, eller tidenes bæsj utafor bleia kan vi vel si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå