Gå til innhold

Din brudekjole

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min:

Min lenke

1801

:rodmer:

Fikk ikke til å legge inn bilde tydeligvis.. men det er den på linken :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke til å legge inn bilde tydeligvis.. men det er den på linken :)

Jeg synes sånne kjoler er utrolig fine^_^

• 1 måned senere...
Gjest Krist007
Skrevet (endret)

Så mange nydelige kjoler her!

Her er min: http://www.pronovias...ection-glamour/

Jeg hadde egentlig planlagt å ha en enkel brudekjole, men så prøvde jeg denne og ble forelsket :P

vi skal ha et ganske lite bryllup, men tenkte jeg aldri får mulighet til å gå i en slik kjole igjen.

Endret av Krist007
Gjest Krist007
Skrevet

Den heter forresten "planeta" og er nr. 31

Skrevet

Den heter forresten "planeta" og er nr. 31

Den er helt fantatisk nydelig^_^

Skrevet

Så mange nydelig kjoler :rodmer:

Her er min;

post-34763-0-97614600-1326122549_thumb.j

Min kjole også. Gleder meg til å bruke den <3

• 2 uker senere...
Skrevet

Synes det er fint med kjoler som ikke er helt hvite! Ikke tenk for mye på hva andre synes (lettere sagt enn gjort), det er jo veldig trist hvis du tar til takke med en hvit kjole pga andre sine meninger.

Selv har jeg hår som dette (ikke bilde av meg, men har slik hårfarge), og kjenner selv litt på den med "hva vil de tenke?". Min forlovede og min og hans nærmeste familie er jo vant til det, og synes det er stilig så det hjelper på disse tankene. Verre med min tradisjonelle farmor som sikkert helst ville sett at jeg hadde en mer normal farge, hadde standard brudekjole og giftet meg i kirken :fnise:

Hvis jeg kan "slippe unna" med å ha slikt hår i mitt bryllup tror jeg ikke litt rødt på en hvit kjole er krise ;) Hvis ikke kan du jo referere til meg og si at "se det kunne vært mye verre!" :fnise:

Har postet kjolen min i en annen tråd, men dette er da kjolen min: link link

Hva sko angår er jeg fremdeles usikker. Har noen, men er ikke egentlig fornøyd. Kjolen er i sateng og er lys grå. Sliter med å finne sko som går i grått og/eller sølv uten åpen tå (skal gifte meg om høst/vinteren (hva går november som egentlig?) så vil unngå alt for "åpne" sko). Så en tråd om sølvsko da jeg søkte, men den var så gammel at skoene ikke fantes lengre. Helst norske butikker/nettbutikker da de skal brukes 12. november så har ikke så god tid til å drive å stresse på ebay etc. (sko er noe jeg ikke er så glad i å kjøpe over nett, men norske nettbutikker har jo iallefall angrerett)

Forslag mottas med takk :)

Veldig mange fine kjoler her forresten! :Nikke:

Håper du leser dette, hvor fant du denne? Jeg vil sjekke ut selgeren :fnise: Kanskje hun/han har noe lignende, den der va jo bare helt stunning!

Skrevet

Åå, så mange nydelige kjoler. Jeg blir så glad av å se dem, hihi.

Skrevet

http://www.demetrios...ails&styleID=32 Drømmekjolen ble denne til slutt! Elsker den. Den er lett og ledig å ha på seg. Elsker absolutt alt med den!!!

Og gleder meg til å bruke den om en uke! <3

Nydelig, Charleene!!!!!!

• Liker 1
Skrevet

Nydelig, Charleene!!!!!!

Tusen takk! 4 days to go! :D

Skrevet

masse masse lykke til!!! tipper du er riiimelig spent på dagen! :)

• Liker 1
Skrevet

masse masse lykke til!!! tipper du er riiimelig spent på dagen! :)

Tusen takk!

Gleder meg, spent, nervøs, stressa, happy..... MYE følelser kan du si.

Skrevet

Maggie-Sottero-Regina-J1362.jpg

Min kjole! Eller, har ikke kjøpt den enda, men sparer til den atm :D

Gjest Tekola
Skrevet

Så nå at My Wedding Dream har lagt ut følgende melding på FB. Det er i hvert fall verdt å tenke over når man skal ha seg kjole, tenker jeg.

SE HER ALLE KOMMENDE BRUDER!

Siden en del bruder kjøper kjoler fra ukjente leverandører i KINA, kommer de innom oss for å få sydd om eller renset kjolen.

Mange mener det er billig med "kinavare", men vi opplever stadig ulykkelige bruder, som trenger hjelp med kjolen de har kjøpt, da det er feil og mangler på den. Derfor vil vi heretter IKKE ta imot disse kjolene, da feilen ikke ligger hos oss. Vi kommer heller ikke til å ta i mot de kjolene til rens. Håper alle viser forståelse for det. /mwd-teamet

• 2 uker senere...
Skrevet

Kiara, den var kjempeflott^_^ Er det en Pronovias?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...