Gå til innhold

Søstrene Kardashian


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sett denne serien selv, men man kan jo ikke unngå å få med seg all reklamen og avisartiklene rundt disse søstrene.

Det jeg lurer på er: Hvem er de egentlig? Var de kjendiser før de fikk tv-serien, eller ble de kjendiser pga tv-serien? Hva er de eventuelt kjent for, annet enn å lage realitydrama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kim kardashian er hvertfall frontsangeren i pussycat dolls. hvis det sier deg noe.. :P de andre veit jeg ingenting om.

Det er hun ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim er IKKE med i Pussycat Dolls!

Jentene kom seg vel inn i rampelyset pga Kims sexvideo. Som arvinger av en veldig rik far var de allerede ganske kjente blant sosieteten over there.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim Kardashian var kjent før serien (vet ikke med hele familien)

Hun er modell.

Liker serien veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kim kardashian er hvertfall frontsangeren i pussycat dolls. hvis det sier deg noe.. :P de andre veit jeg ingenting om.

Kim og hun som er frontsangeren i PCD er veldig like. Hun som synger i PCD heter Nicole scherzinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kort oppsummering:

det er en familie som er kjent for å være kjent, ikke noe mer.

Kim har som mange andre som er kjent for være kjent en sexvideo som har lekket ut på nettet. hun har også frontet som forsidepike i mange blader inkl. playboy.

hun giftet seg nylig med New Jersey Nets spilleren og nå free agent Basketball spilleren Kris Humphries. slik jeg forstår det i følge sladderbladene vil Kim prøve å bli gravid før året er omme.

Kourtney har en sønn sammen med en rikmannsgutt som heter Scott som hun lenge har hatt et av og på forhold til pga hans alkoholmisbruk.

Khloe er gift med Los Angeles Lakers spilleren Lamar Odom som pøver og få barn sammen men har visst litt problemer med dette.

søstrene eier butikkjeden DASH sammen som finnes i USA i Miami, LA og NY.

mor til søstrene er deres personlige manager.

søstrenes biologiske far (Robert Kardashan) som døde av kreft i -03 var kjent for å være advokat i OJ simpson drapssaken.

deres stefar (Bruce Jenner) var en gang i tiden en idrettsatlet (1976)

personlig er jeg veldig glad i å følge disse jentene som du kan se i seriene:

"keeping with the Kardashians"

"kourtney and Khloe take Miami"

"Kim and Kourtney take NY"

"Khloe and Lamar".

du kan se disse seriene på stream her:

http://tv.blinkx.com/

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim og hun som er frontsangeren i PCD er veldig like. Hun som synger i PCD heter Nicole scherzinger.

ikke bare det men Pussycat Dolls gruppen samt manageren til gruppen er veldig gode venner med familien Kardashian.

de har flere ganger vært i noen av episodene til kardashian familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser jo ut som den Kardashian freeken, men er ikke det altså :fnise:

jeg har bare fulgt dem litt i årenes løp :) så får man jo med seg litt i se og hør også :sjenert:

men håper svaret mitt var til hjelp da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kort oppsummering:

det er en familie som er kjent for å være kjent, ikke noe mer.

Kim har som mange andre som er kjent for være kjent en sexvideo som har lekket ut på nettet. hun har også frontet som forsidepike i mange blader inkl. playboy.

hun giftet seg nylig med New Jersey Nets spilleren og nå free agent Basketball spilleren Kris Humphries. slik jeg forstår det i følge sladderbladene vil Kim prøve å bli gravid før året er omme.

Kourtney har en sønn sammen med en rikmannsgutt som heter Scott som hun lenge har hatt et av og på forhold til pga hans alkoholmisbruk.

Khloe er gift med Los Angeles Lakers spilleren Lamar Odom som pøver og få barn sammen men har visst litt problemer med dette.

søstrene eier butikkjeden DASH sammen som finnes i USA i Miami, LA og NY.

mor til søstrene er deres personlige manager.

søstrenes biologiske far (Robert Kardashan) som døde av kreft i -03 var kjent for å være advokat i OJ simpson drapssaken.

deres stefar (Bruce Jenner) var en gang i tiden en idrettsatlet (1976)

personlig er jeg veldig glad i å følge disse jentene som du kan se i seriene:

"keeping with the Kardashians"

"kourtney and Khloe take Miami"

"Kim and Kourtney take NY"

"Khloe and Lamar".

du kan se disse seriene på stream her:

http://tv.blinkx.com/

Av og til har reklamen gått på tv og jeg spør meg selv "hvem er disse kjerringene egentlig.." nå vet jeg det, takk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter og ser den siste sesongen av kardashians nå, jeg kjenner jeg får totalt makk av Scott!!klarer rett og slett ikke måten han oppfører seg eller snakker på! :sur::spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho eine er vel egentlig kun kjent fordi det ligger ein sexvideo av ho og ein kjendis av eit slag på internett. Og pga bakdelen hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"keeping with the Kardashians"

"kourtney and Khloe take Miami"

"Kim and Kourtney take NY"

"Khloe and Lamar".

ELSKER ALLE DISSE SERIENE :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"keeping with the Kardashians"

"kourtney and Khloe take Miami"

"Kim and Kourtney take NY"

"Khloe and Lamar".

ELSKER ALLE DISSE SERIENE :strix:

me2. Men sett alt utenom hele sesong 6 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...