Gjest Maneater Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Nå har media sladret på at dere menn foretrekker blondiner (30%)og brunetter/ svarthårede (60%). Dermed er det vel kun innen den siste gruppen på 10% av mannfolk at noen foretrekker oss som er rødhårede/ rødblonde og blondfarger som er for mørke til å gå under "blondiner". Æsj - og jeg har attpåtil mensen denne uken og har dessuten ingen særlige utsikter til flørting, heller. Er det rart at man blir litt deppa?
Moscato Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Sorry,men fy faen for en bagatell. Hvis det er det du har å deppe for, så er du dum som ikke skjønner hvor heldig du er. Nå får jeg vel leksa om at man har lov til å være misfornøyd selv om det finnes folk som har det verre, og det er det. Men å implisere at en undersøkelse som det der er en god grunn til å være deppa, det blir for dumt. Husk dessuten på at andelen rødhårede kvinner er liten. Dere har ikke høyere konkurranse om rødhårelskende menn enn det blondinene har om blondineelskerne. 3
Gjest Maneater Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Sorry,men fy faen for en bagatell. Hvis det er det du har å deppe for, så er du dum som ikke skjønner hvor heldig du er. Nå får jeg vel leksa om at man har lov til å være misfornøyd selv om det finnes folk som har det verre, og det er det. Men å implisere at en undersøkelse som det der er en god grunn til å være deppa, det blir for dumt. Husk dessuten på at andelen rødhårede kvinner er liten. Dere har ikke høyere konkurranse om rødhårelskende menn enn det blondinene har om blondineelskerne. Husk at jeg sa at jeg er litt deppa. Jeg har mensen og det er vel noen flere ting som jeg ikke forteller om. Trodde dessuten dette var et ganske overfladisk forum og at det er lov til å være så overfladisk man bare vil her.
Gjest "gjest" Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Mange menn liker rødt hår, tro meg.
Moscato Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Husk at jeg sa at jeg er litt deppa. Jeg har mensen og det er vel noen flere ting som jeg ikke forteller om. Trodde dessuten dette var et ganske overfladisk forum og at det er lov til å være så overfladisk man bare vil her. Overfladisk er greit nok, men du baserer jo hele greia på halvparten av den relevante infoen.
Gjest gjest Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 rødt hår er kvalmt! rett å slett.. 6
Gjest Regnbue Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Jeg vil vel tro at menn flest ikke ser på hårfargen. Alt kommer ann på personligheten, ihvertfall hos voksne menn. Så ikke bry deg om hvilken hårfarge en useriøs, tåpelig spørreundersøkelse har funnet ut menn foretrekker. De har da ikke spurt alle menn!
Gjest Katten. Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 Helt ærlig: care? Det at du blir deppa av noen slikt, er rundt 100 032 ganger mer turn off enn at du ikke er blond/mørkhåret. 4
Stocking lover Skrevet 11. september 2011 #9 Skrevet 11. september 2011 Hårfargen spiller ingen rolle i utgangspunktet, men rødhårede jenter er ofte utrolig sexy. Ellers mener jeg at flotte ben i mørke strømper under et kort skjørt teller mye mer!
Gjest Alfred Skrevet 11. september 2011 #10 Skrevet 11. september 2011 Personlig har jeg aldri møtt en mann som har hatt hårfarge som høyeste kriterie.
Gjest "gjest" Skrevet 11. september 2011 #11 Skrevet 11. september 2011 rødt hår er kvalmt! rett å slett.. Rødt hår og fregner er turnoff som f,,,,, Personlig har jeg aldri møtt en mann som har hatt hårfarge som høyeste kriterie. Vel, Alfred, de der anonyme brukerne som veldig tydelig misliker rødt hår så mye har fått + poeng, så jeg tror det er en del fyrer som ser på hårfarge og har det som viktig kriterie også, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #12 Skrevet 11. september 2011 Blondiner? JA TAKK Brunetter? JA TAKK. Rådhåret? NEI TAKK. Ingen jenter med rødthår er hotte.Rødt hår er kvalmt. Ingen av gutta jeg kjenner liker det. 2
Gjest "gjest" Skrevet 11. september 2011 #13 Skrevet 11. september 2011 Blondiner? JA TAKK Brunetter? JA TAKK. Rådhåret? NEI TAKK. Ingen jenter med rødthår er hotte.Rødt hår er kvalmt. Ingen av gutta jeg kjenner liker det. Eta ord.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #14 Skrevet 11. september 2011 Jeg syns at rødt hår ser ut som en genetisk feil... Hilsen lyseblond jente 2
Gjest Survival Skrevet 11. september 2011 #15 Skrevet 11. september 2011 Min lenke Så dette er fælt?!
Gjest imli Skrevet 11. september 2011 #16 Skrevet 11. september 2011 Er sjokkert over folk som seier det tykkjer raudt hår er kvalmt osv. Eg skulle gjerne hatt raudt hår, det er jo så vakkert.
Gjest Alfred Skrevet 11. september 2011 #17 Skrevet 11. september 2011 (endret) Vel, Alfred, de der anonyme brukerne som veldig tydelig misliker rødt hår så mye har fått + poeng, så jeg tror det er en del fyrer som ser på hårfarge og har det som viktig kriterie også, ja. Jeg syns at rødt hår ser ut som en genetisk feil... Hilsen lyseblond jente Gjest: Jeg tror det er to grunner til folk gir + 1. De ønsker å mobbe trådstarter 2. De mangler erfaring AB: Har denne dama en genetisk feil? sexy Endret 11. september 2011 av Alfred 1
Stefan Skrevet 11. september 2011 #18 Skrevet 11. september 2011 Hvor ble det av alle menn som ikke bryr seg katta om hårfarge i den undersøkelsen? Siden alle hadde en preferanse, mener jeg. De fleste menn jeg kjenner gir fullstendig blaffen i hårfarge. Det er merkelig at man MÅ sette en preferanse i en slik undersøkelse, og etter min mening, bør denne undersøkelsen da diskvalifiseres. 1
Plutseliten Skrevet 11. september 2011 #19 Skrevet 11. september 2011 (endret) Jeg synes rødt hår kan være smellvakkert på rette personen.. Noen kler å ha rødt hår, andre ikke. Sånn er det jo med alle hårfarger.. edit: ..nå er jo ikke jeg mann, da. Endret 11. september 2011 av Plutseliten
Gjest imli Skrevet 11. september 2011 #20 Skrevet 11. september 2011 Alle kler vel sin eigen hårfarge? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå