krismee Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Hva gjør jeg nå... er håpløst betatt av en som er 10 år yngre enn meg..er selv 32.. har kun trefft han en gang for 4 mnd siden..men derimot chatta masse med han på nett...Så føler jo på ett vis jeg kjenner han nå.Det var han som fant meg og var mest ivrig på å prate. Han er jo som sagt ganske ung...selv er jeg separert og har 3 barn, dette vet han om..likevel forsatte han å sende meg meldinger..Han menerjeg ikke ser ut som 32 og at jeg holder meg godt:)(Har hørt det ofte forresten) I begynnelsen var det mest snakk om vanlige ting... og han var ganske pågående, selv om han hadde dame...(er slutt nå da)Men di siste 3 ukene har det vært snakk om sex og fantasier og slike ting... har faktisk hatt cybersex med han og noen ganger...selv å teit det høres ut... :/ Forresten så er han den Deiligste personen jeg har sett på Norsk Jord.. høy å mørk Han sier han vil at vi skal treffes å ha Sex..(bor i samme by)noe jeg og vil... men av og til når jeg sier ja..vi kan treffes så virker det nesten som han trekker seg på ett vis... tøyser det bort igjen osv... vet ikke helt..kanskje han syns det er flaut siden jeg er litt eldre, med tanke på kamerater og slikt? Holder på å bli gal av dette.. er jo skikkelig betatt av han, har også sagt til han at jeg ikke ønsker noe seriøse ting, så kan jo ikke være det som skremmer han heller... har og sagt til han flere ganger at jeg tenker mye på han..osv og hvis han egentlig ikke vil ha noe med meg å gjøre at han må si det..sånn at jeg kan gå videre å glemme han... men det vil han ikke heller:/ Syns hele greia er snål... jeg lyver kanskje litt når jeg sier jeg kun vil ha sex og ikke noe forhold, men kjenner meg selv så godt at jeg vet at hvis jeg hadde kysset han(nei har ikke det heller) og ikke mist hatt sex med han..hadde jeg nok kanskje vært fortapt:) Tenker og at han er litt jentefut om dere skjønner,,,med det utseende er ikke det rart heller forresten... er jo litt dumt det da:) klarer ikke glemme han heller føler jeg Hva skal jeg gjøre?... ble jo kanskje ikke helt bra formulert dette her men. Tror jo han heller ikke er intressert i å satse langsiktig på ei som har 3 barn men, hvorfor fortsetter han å skrive til meg og sier han vil ha meg..bliiir sprø. Har jo bare lyst til å tråkke opp på døra hans med ei flaske vin og si at nå skal vi ha sex..men virker jo litt teit det også Har forresten ikke så veldig god selvtilitt når det gjelder kroppen min heller...så er jo litt flau jeg å da. Meninger mottas:)
Gjest "gjest" Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Han er litt jomfruelig enda og pga det stor i kjeften og hurtig om bakføttene. Drop ham.
krismee Skrevet 8. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2011 Han er litt jomfruelig enda og pga det stor i kjeften og hurtig om bakføttene. Drop ham.
krismee Skrevet 8. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2011 Kan virke sånn ja... kanskje han er redd for meg :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Mann her. Jeg har selv vært i hans sko som 20-åring (leeeenge siden nå) - da drev jeg på med ei dame med to unger som var 14 år eldre. Det som stod i hodet på meg var deilig sex med dama - hun var erfaren og deilig. Og morsom å være med, moden som hun var. Men naturligvis: Aldri i verden om jeg var interessert i noe forhold. Vi innimellom for å knulle og ha det trivelig. Så dro jeg godt fornøyd inntil hun "innkalte" meg igjen. Så fikk jeg selv dame og det hele skled over. Jeg er helt sikker på at det er slik han tenker. Brutalt som det en kan være: Han vil nok ikke ha en permanent forhold til en 3-barns mor...
Gjest gjest Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 Akkurat samme skjedde med meg.. vi er nå gift på 4 året, og har det supert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå