Gå til innhold

Kyskhetsbelte på mannen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker det tidvis. Noen ganger 2 til 3 døgn, andre ganger kun noen timer. Opphissende å gå med ute blant folk, uten an noen vet hva du har i trusa. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
KyskMann skrev (På 8.9.2011 den 9.44):

Hei

Er en vanlig mann som gjerne vil bli låst inn av min kjæreste. ... Jeg er låst inn noen ganger i flere uker uten mulighet til å rote med meg selv.

Hun har da nøkkelen, gjerne i et kjede ned mellom puppene :)

Hva synes dere om dette Kvinner ? Liker/liker ikke, kunne dere tenke dere å ha ham i bur ?

Blir veldig kåt av det etter noen dager for ikke å si uker - skal jeg si - og jeg gjør nesten hva som helst for å slippe ut.....

Holder han gjerne innelåst i bur, flere uker er ikke aktuelt men jeg kan digge å ha kontrollen i perioder. Hadde aldri gått med nøkkelen rundt halsen, av frykt for intrikate spørsmål. Men det er ganske pirrende å putte nøkkelen i veska når jeg drar på jobb og ønsker han en god dag og håper det ikke klemmer for mye😈

Endret av Tennplugg
  • 1 måned senere...
Skrevet
Sre skrev (På 23.11.2022 den 14.25):

Bruker det tidvis. Noen ganger 2 til 3 døgn, andre ganger kun noen timer. Opphissende å gå med ute blant folk, uten an noen vet hva du har i trusa. 

Liker dama at du går med den? 

Anonymkode: 10c84...1bd

Skrevet
KyskMann skrev (På 8.9.2011 den 9.44):

Hei

Er en vanlig mann som gjerne vil bli låst inn av min kjæreste. Jeg har et sk chastity

device som smekkes på med en grei liten hengelås. Så da er jeg ikke istand til å fomle

med den hele dagen. Jeg er låst inn noen ganger i flere uker uten mulighet til å rote med meg selv.

Hun har da nøkkelen, gjerne i et kjede ned mellom puppene :)

Hva synes dere om dette Kvinner ? Liker/liker ikke, kunne dere tenke dere å ha ham i bur ?

Blir veldig kåt av det etter noen dager for ikke å si uker - skal jeg si - og jeg gjør nesten hva som helst for å slippe ut.....

:)

Hilsen

Christian

Jeg hadde fått panikk 😳

Skrevet

Empati er noe dritt.
Har du nok empati, så trenger du ikke stille spørsmålet.
Forstår du kvinner, så trenger du heller ikke spørre om en kvinne tenner på det samme som menn tenner på? Tenner du på det som kvinner tenner på?

Hilsen empatisk mann.

Anonymkode: 6a385...a63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...