Gå til innhold

Flimring ??


Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

:forvirra:

Venstre del av dataskjermen min har fått en sånn irriterende flimring ( skjelving )?

Noen som har en ide om hva det kan være ??

Takker for svar .................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du et valg på skjemen som heter degausse? Å bruke den kan kanskje hjelpe. Ellers vil jeg foreslå at skjermen bare begynner å bli litt sliten ...

Skrevet

Tredje alternativ: Du har vel ikkje plassert ein elektromagnet attmed skjermen? (Som t.d. ei straumkjelde.)

Gjest Anonymous
Skrevet

:lol:

Tusen takk for svar.

Jeg flyttet en elemenator og da ble alt i orden. :lol:

Skrevet

Godt å se at enkelte ting kan løses enkelt!

Selv om jeg tok feil :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...