Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2003 #1 Skrevet 29. november 2003 Venstre del av dataskjermen min har fått en sånn irriterende flimring ( skjelving )? Noen som har en ide om hva det kan være ?? Takker for svar .................
14062003 Skrevet 29. november 2003 #2 Skrevet 29. november 2003 Har du et valg på skjemen som heter degausse? Å bruke den kan kanskje hjelpe. Ellers vil jeg foreslå at skjermen bare begynner å bli litt sliten ...
Crazee Skrevet 29. november 2003 #3 Skrevet 29. november 2003 Tredje alternativ: Du har vel ikkje plassert ein elektromagnet attmed skjermen? (Som t.d. ei straumkjelde.)
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2003 #4 Skrevet 29. november 2003 Tusen takk for svar. Jeg flyttet en elemenator og da ble alt i orden.
14062003 Skrevet 29. november 2003 #5 Skrevet 29. november 2003 Godt å se at enkelte ting kan løses enkelt! Selv om jeg tok feil :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå