Gå til innhold

Korsett under brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en Maggie Sottero-kjole når jeg gifter meg. Det er jo innebygd korsett i den, så den sitter kjempefint på. Allikevel syns jeg at magen min viser litt i den, så kunne det vært lurt å ha korsett under eller vil det bare bli "smør på flesk"?

Før noen sier at jeg må trene den bort: det er hengemage som er igjen etter vektnedgang, så den kan ikke trenes bort, det er hud...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ingen forslag, men ser det er et annet innlegg litt under her med nesten samme tema som kanskje kan være til hjelp :)link

Skrevet

Jeg skal ha en Maggie Sottero-kjole når jeg gifter meg. Det er jo innebygd korsett i den, så den sitter kjempefint på. Allikevel syns jeg at magen min viser litt i den, så kunne det vært lurt å ha korsett under eller vil det bare bli "smør på flesk"?

Før noen sier at jeg må trene den bort: det er hengemage som er igjen etter vektnedgang, så den kan ikke trenes bort, det er hud...

Ååå, hvilken Maggie-kjole skal du ha??! Jeg skal ha Victoriana (i fargen ivory)!! Jeg har kjøpt korsett til å ha under, og synes det er veldig godt å ha! Er ikke noe fan av stroppeløs bh, synes den faller ned, så da føler jeg at et korsett sitter bedre :) Men det er en smaksak! Gleder meg til å høre hvilken kjole du skal ha!! Det er noe spesielt med Maggie-kjoler :)

Skrevet

Ååå, hvilken Maggie-kjole skal du ha??! Jeg skal ha Victoriana (i fargen ivory)!! Jeg har kjøpt korsett til å ha under, og synes det er veldig godt å ha! Er ikke noe fan av stroppeløs bh, synes den faller ned, så da føler jeg at et korsett sitter bedre :) Men det er en smaksak! Gleder meg til å høre hvilken kjole du skal ha!! Det er noe spesielt med Maggie-kjoler :)

Jeg skal ha Claudia. Den skrår jo ikke utover før hoftene, så derfor blir magen litt ekstra synlig syns jeg

Skrevet

Jeg er normalt slank, og hadde egentlig ikke tenkt å ha korsett under min kjole siden jeg følte den holdt seg fint uten noe "hjelp" under. Når jeg kom til skredderen anbefalte han uansett å ha korsett under siden "stoff mot stoff" sitter bedre enn "stoff mot hud". Je er veldig glad jeg valgte korsett under kjolen, følte at den holdt seg ganske bra på plass hele dagen:)

Skrevet

Hvor har dere kjøpt korsettene? Har også kjole med innebygd korsett, så trenger det ikke for å holde inn noe,mer fordi jeg føler jeg har lyst å "løfte" opp litt ;)

Skrevet

Noen som noengang har prøvd en sånn her type? :) Har aldri selv prøvd å gå med stroppeløst korsett.....

http://www.ebay.com/itm/Lingerie-Sexy-White-Bridal-Lace-corset-XL-6XL-/120551338212?pt=US_Corsets_Bustiers&var=&hash=item61ca18608d#ht_3663wt_1139

Den ligner veldig på den jeg skal ha! Er det snøring bak? Min har hekter, og den sitter bom fast :fnise: Rikker seg ikke, så den kan man trygt bruke under andre kjoler også!! Også blir man jo veldig sexy når man tar av seg kjolen da ;) hehe

Skrevet

Den ligner veldig på den jeg skal ha! Er det snøring bak? Min har hekter, og den sitter bom fast :fnise: Rikker seg ikke, så den kan man trygt bruke under andre kjoler også!! Også blir man jo veldig sexy når man tar av seg kjolen da ;) hehe

Ja ikke sant, syns korsett er kjempe sexy :lur:

Finner ikke ut av om det er snøring bak...og skjønner egentlig ikke størrelsen "regular" ...men den var jo ikke så dyr, så tenkte kanksjejeg bare skulle bestille den alikevel.... :shoppe::)

Ellers så lurer jeg på hva som blir finest i sko med åpen tå....strømper eller ikke? Hm.... strømper er finest når kjolen tas av;), men kanskje ikke så pent på dagen....siden det er på våren også.... :forvirra:

Skrevet (endret)

Har sett strømper som har "åpne tær" en eller annen plass, så hvis du leter litt får du kanskje i både pose og sekk? :D

Endret av JizzInMyPants
Skrevet

Kjøpte mitt på Kristins brudesalong i Oslo, det har hemper, og var superbra:)

Skrevet (endret)

Uhh, da blir du skikkelig sexy ;)

Satser på det ;) Har du funnet? :)

Sorry, så jo lenger oppe at du hadde funnet.... Vi blir nok fine både med og uten kjole :fnise:

Endret av bobbi
Skrevet

Har sett strømper som har "åpne tær" en eller annen plass, så hvis du leter litt får du kanskje i både pose og sekk? :D

Var det pent da? Ser det for meg litt sånn "fly strømpe aktig" :fnise: hvis det er strømpe med åpen tå......vil jo helst ha litt lekre strømper da ;) Men takk for tipset, får prøve å leite litt :takke:

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg kjøpte meg korsett til og ha under kjolen min, men det var helt bortkasta, ble ikke pent i det heletatt. bh,truse og strømpeholder på meg ja..

Skrevet

Jeg kjøpte meg korsett til og ha under kjolen min, men det var helt bortkasta, ble ikke pent i det heletatt. bh,truse og strømpeholder på meg ja..

Har du stroppeløs kjole? :) Bare lurer siden jeg enda ikke har prøvd kjolen min med korsett :)

Skrevet

Var det pent da? Ser det for meg litt sånn "fly strømpe aktig" :fnise: hvis det er strømpe med åpen tå......vil jo helst ha litt lekre strømper da ;) Men takk for tipset, får prøve å leite litt :takke:

Altså, det vil jo bli ett skille mellom huden på tærne og huden på resten av foten, siden de har åpen tå, så om det passer i ett bryllup må du vurdere selv...

Her er ett par jeg fant fort via google, men disse er ment for medisinsk bruk da. Jeg er sikker på jeg har sett penere varianter ment for kjolebruk ett sted.

Min lenke

Gjest Solstråla88
Skrevet

Har du stroppeløs kjole? :) Bare lurer siden jeg enda ikke har prøvd kjolen min med korsett :)

Ja, jeg har stroppløs, men spilene ble synlige igjennom kjoletoppen, og det ble absolutt ikke pent:(

Skrevet

Da jeg giftet meg valgte jeg å ikke ha noe under kjolen i det hele tatt, da mener jeg på overkroppen selvsagt. Det gikk helt fint det, den var såpass polstret foran, og med snøringen bak så synes jeg alt ble holdt fint på plass. :) Hadde forøvrig stroppeløs kjole.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...