Gå til innhold

Rimelig korsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg om et par måneder. Har funnet drømmekjolen. Den er noe utradisjonell, men passer til meg og min stil. Min eneste bekymring er at den kan være litt marginal i livet. Finner den ikke i større størrelse, og kan fint vise frem livet mitt - det har bestandig vært smalt (hoftene derimot skal vi ikke snakke så høyt om :lur: )

Så,til temaet: Jeg håper å finne et korsett som kan holde litt inn om det kniper, uten at det ruinerer kontoen. Noen tips?

Bor i Trondheim, men tar gjerne en råsjangs på nettet om noen kan foreslå noe. Korsettet må tåle ei jente i str 44 uten å sprekke i sømmene :fnise:

Takker for alle tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det snakk om undertøyskorsett da?

Skrevet

Ups, tenkte ikke på å skrive det.

Ja, tenkte på et undertøyskorsett :)

Skrevet

Ville ikke helt satsa på "vanlig" undertøyskorsett (korselét). De holder ikke noe inne, og er egentlig bare pynt.. Skal du ha noe som faktisk holder, må du nok over på andre podukter...de er desverre ikke særlig sexy..

Det jeg vil anbefale er å stikke innom en undertøysbutikk, brudesalong e.l.

Skrevet

Kanskje noe som dette? "Drop a dress size", burde vel funke? :)

Skrevet

Prøv heller kjoleversjonen... mye mer praktisk ;) (har begge)

Skrevet

Om jeg var deg og ville ha et korsett og ikke bare kjedlig shapewear hadde jeg oppsøkt "Teateratlier- design, produksjon og utleie" og snakket med Jenny. Hun syr fantastiske korsetter!!! Ja, det kommer til å koste litt, men da har du et plagg for livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...