Gå til innhold

Stoppe ALL uadressert post?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først hadde jeg skilt på postkassa med nei tl reklame. Det kom fortsatt mye søplepost, så jeg byttet til et merke mot uadressert post. Så kom det et skriv i postkassa (uadressert!) om at man i tillegg måtte ha merke mot gratisaviser (som tyter over av reklame). Nå har folk her nærmest tapetsert postkassene sine med ulike klistremerker. Akkurat nå er det LO som driver og spammer med med propaganda om de rødgrønne. Hvorfor kan ikke ett merke stoppe ALL uadressert post? Må man gå så langt som å lime igjen selve sprekken i postkassa? Det er jo litt dumt hvis noen da får min post ved en feiltagelse (jeg får stadig andres) og man ikke får lagt den nedi på rett sted. Men man hadde i det minste sluppet unna de som går med reklame for LO? For de har vel ikke nøkkel til postkassene (håper jeg)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så langt har jeg fått uønsket reklame i postkassa fra LO/de rødgrønne, Frp og Venstre (skulle ikke de være miljøvennlige)? Men Arbeiderpartiet er selve verstingen, de har vært på døra her og hengt reklamen på dørhåndtaket i tillegg til å hive søppelet sitt på dørstokken. Alle potensielle tyver kan se hvem som er hjemme, for å si det sånn. Dette kommer etter at jeg har ført en lang kamp mot gratisavisene som ble dumpet på døra. Dette skulle vært forbudt ved lov!

Gjest Blondie65
Skrevet

Politiske partier som ikke respekterer "nei til uadressert reklame" burde fått tilsendt skitten sin uten frimerke på slik at de får straffeporto. Her jeg bor har det kun vært den "blå siden" som har levert spam'en sin.

Jeg har aldri hørt før at det skal være nødvendig med merke mot gratisaviser. Det eneste jeg er interessert i er offentlig informasjon fra kommunen jeg bor i - resten vil jeg ikke ha. Men det blir ikke respektert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...