Gå til innhold

Når er sjalusi et helseproblem?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Overskriften sier vel alt. Noen som vet tegn på at sjalusien henger sammen med andre psykiske forstyrrelser? Vil gjerne høre andres erfaring. Har selv vært deprimert i perioder, og vært irrasjonelt sjalu, tror jeg. Kjenner nå igjen det samme hos en venninne, som jeg så gjerne vil hjelpe. Men jeg har kun mine egne erfaringer, og kunne likt å fått litt meninger hos dere her inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om personen er totalt overbevisst om ting som ikke har rot i virkeligheten, da er man sykelig sjalu vil jeg si.

Skrevet

om personen er totalt overbevisst om ting som ikke har rot i virkeligheten, da er man sykelig sjalu vil jeg si.

Jeg vil si at min venninne FRYKTER mye som ikke nødvendigvis har rot i virkeighetetn. Og jeg kjenner det litt igjen fra mine egne erfaringer. Men hun har det så vont nå. Hun sier at hun vet at hun tenker "rart", men greier ikke gjøre noe med det. Jeg greide å snu da jeg fant ut at jeg var overnervøs, pluss at jeg fant ut at jeg var ganske deppa ellers. Hun greier ikke slutte å mistenke, sier hun. Siden jeg vet litt om hvor vont dette er, vil jeg gjerne gi henne noen råd, men jeg har ingen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...