Væren Skrevet 15. mai 2002 #21 Del Skrevet 15. mai 2002 Is@bell@: Jeg fjernet kun èn setning fra innlegget ditt. Den inneholdt en type personkarakteristikk vi ikke ønsker på KG. Resten av innlegget ditt står uberørt, og jeg tror også meningen din kom tydelig fram. Væren - moderator1212[ Dette Innlegg er endret av: Væren den 2002-05-15 15:19 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 15. mai 2002 #22 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg sitter som modertor på bryllup, et sted det skjeldent er behov for de store inngrepene. Dette gjør at jeg ofte føler at jeg blir litt baktung. Jeg har tungt for å gjøre noe for jeg er redd for å såre. Jeg er bare et menneske jeg og. Ikke bare skal jeg overholde reglene for min egen del. Jeg skal sørge for at dere gjør deg, jeg skal respektere dere alle og hjelpe de som trenger hjelp. Det er ikke alltid like lett å skille mellom moderator og bruker - i allefall ikke for min del. Prøv å sett deg inn i situasjonen hvor du leser et tema som berører deg sterkt og gjør deg engasjert, samtidig skal du moderere der. Det er ikke lett. Hadde det ikke vært bedre om vi alle hjalp til å rapportere det som gikk over streken, samtidig som vi hadde overbærenhet med at vi som er moderatorer kan gjøre feil. Hvis man er registrert bruker kan man jo sende en PM eller ellers legge det ut på Ris/ros hvis man lurer på grunnen til det vi gjør. Vi gjør feil, men de fleste kan rettes opp! Hjelp oss å bli bedre så slipper dere å kritisere oss for en jobb som jeg har oppdaget er mye tøffere enn jeg trodde den var. HMSP - moderator bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 15. mai 2002 #23 Del Skrevet 15. mai 2002 Hei alle dere som engasjerer dere for at KG skal være ett godt diskusjonsforum - det er bra Det opprinnelige spørsmålet her var om moderatorene ikke gjør jobben sin fordi jeg stengte ganske mange tråder da jeg kom tilbake. Slik jeg oppfatter det gjør moderatorene en veldig god jobb! Jeg har full tillit til dem alle sammen og er veldig glad for at de stiller opp frivillig, uten betaling, og bruker av deres tid og tellerskritt for jobbe for at KG skal være ett bra sted å være! Det ER veldig vanskelig å vurdere innlegg, og alle brukerne av Kvinneguiden vil aldri bli helt enig i alle vurderinger. Vi er tross alt subjektive mennesker alle sammen, med hver vår oppfatning av ting. Vi forøker dog å være konsekvente! Moderatorene forsøker å sørge for at alle følger reglene jeg har laget for forumet. Det enkleste hadde vært om brukerne fulgte dem selv.... En av grunnene til at jeg stengte mange tråder da jeg kom hjem fra ferie er at det er min jobb å holde KG i orden, altså noe jeg jobber med daglig og får min lønn for. Moderatorene har jo ikke mulighet til å være online hele tiden, dessuten har de jo andre jobber eller studier å ta seg av. Siden vi ikke alltid er her inne hender det at noen diskusjoner blir fulle av personangrep før vi rekker å lese dem, det er da greiere å stenge trådene, enn å bruke veldig lang til på å redigere i mange innlegg. I utgangspunktet ønsker jeg å stenge færrest mulig tråder. Dette har moderatorene fått beskjed om, derfor er det som oftest jeg som avgjør om tråder skal stenges. I det siste har så mange brukere blitt provosert av innlegg at de ikke har klart å la være å komme med personangrep, dessverre. Tusenfryd har dessuten veldig rett i at vi trenger hjelp fra dere alle Selvsgagt vurderer vi noen ganger feil! Men vi gjør alltid vårt beste og forsøker alltid å vurdere innlegg uavhengig av hvilke bruker som har skrevet det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 15. mai 2002 #24 Del Skrevet 15. mai 2002 Ville bare skrive at jeg syntes moderatorene gjør en kjempe fin jobb her på KG. All honør til dem! Og til alle dere som kjefter og smeller. Prøv å sett dere inn i demses situasjon. Ville dere alltid, til enhver tid ha vært 100% sikker på at dere gjorde rett? Selvom de er moderatorer, så er de ikke feilfrie mennesker. *sender en klem til alle moderatorer* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 15. mai 2002 #25 Del Skrevet 15. mai 2002 Hei! Jeg er enig med Tuva! Jeg synes hverken moderatorene eller redaktøren oppfører seg som noe "politi" her inne. Jeg synes de stort sett gjør en god jobb, og i forhold til antall innlegg som skrives er det trolig en veldig liten prosentdel som blir slettet helt eller delvis. Så lenge man holder seg til sak, og diskuterer på en saklig måte tror jeg ingen behøver føle seg kneblet. med vennlig hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 15. mai 2002 #26 Del Skrevet 15. mai 2002 Hei! Ser ut til at det jeg hadde tenkt å si her allerede er sagt av de andre moderatorene og Gry. I tillegg, uten å si at Væren har gjort noe galt her, vil jeg minne dere på at hun er ny i gamet. Hvis vi relativt erfarne moderatorer gjør feil, så er det også lett for en som begynte i dag! Gi henne tid, og hun kommer til å bli en glimrende moderator! Garantert! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 18. mai 2002 #27 Del Skrevet 18. mai 2002 Det som gjør at jeg ikke respekterer mordereratorene er at dere ALDRI begrunner hvorfor dere sletter...jeg har lest FAQ MANGE GANGER!!!!! Dere bør linke til hvilkene av reglene som blir brutt. Klarer dere det, forstår jeg dere. Forresten er det respektløst å slette andres meninger.... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 19. mai 2002 #28 Del Skrevet 19. mai 2002 Du respekterer visst ikke redaktøren heller du Waco. Hvorfor skulle vi respektere deg?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå