Gå til innhold

Det blir bedre...


MarianneE

Anbefalte innlegg

Flere som har sett dette?

Jeg synes det som fortelles er sterke historier, og jeg synes det er modig og stå fram med sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som har sett dette?

Jeg synes det som fortelles er sterke historier, og jeg synes det er modig og stå fram med sitt.

Har du en link så vi vet hva den sterke historien handler om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en link så vi vet hva den sterke historien handler om?

Unnskyld. Ble klar over at du mener TV-programmet.

Har ikke sett det men skal komme tilbake når jeg vet mer hva det er for noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syting? Har du sett på i det hele tatt eller?

Er jo ikke syting at all. Er jo å fortelle sin historie.

Må si jeg likte 1 episode bedre enn den igår, men gleder meg til resten av sesongem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er et nydelig program, faktisk et av de beste programmene TV3 har laget, ihvertfall i år. Jeg synes det er veldig inspirerende og viktig at man setter fokus på alle disse temaene. Dette har ingenting med syting å gjøre, men å vise at det faktisk kan bli bedre.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest CrazyCatlady

Jeg syns også at dette var en fin serie,har foreløpig kun sett den om mobbing,men jeg syns det er inspirerende å høre om folk som har slitt men som kommer seg ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei gidder ikke å se på det. for mye syting for min del

Er det å fortelle sin historie syting? Har du i det hele tatt sett på det? Tviler på det. For syting er det hvert fall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Eh er det bare jeg som ikke visste at Tom Sterri var homofil!? :fnise::sjenert:

Nei, det visste ikke jeg heller! Men good for him :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff får helt vondt at man faktisk blir arrestert og slått hvis man er homofil i palestina. Begynte nesten å grine :tristbla: Å at faren hans ville drepe han er helt sykt!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff får helt vondt at man faktisk blir arrestert og slått hvis man er homofil i palestina. Begynte nesten å grine :tristbla: Å at faren hans ville drepe han er helt sykt!!

Og alle de landene det var dødsstraff for homofili!!

Blir helt sjokkert, og provosert over at det er "lov" å holde på med slikt i 2011. Er noe som hører hjemme i oldtiden, enkelte land henger visst langt etter og jeg syns synd på menneskene der.

Jeg kan faktisk ikke skjønne at et menneske kan gjøre noe slikt (drepe sitt eget barn pga legningen hans).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også at det er et flott program. Og opplysende, ikke minst!

Ante ikke at det er hele 7 land i verden som har dødsstraff for homofili.(hvis jeg ikke nå husker feil). Selv om jeg visste at det er et ikketema i mange land.

Og historien til palestineren var rørende. Godt at han har kommet seg til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...