Gå til innhold

Sara Nicole, utrolig pen jente!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som synes Sara Nicole på "dagens mann" er utrolig pen og sexy?? :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke hun med i "Gullungene" og? PR-kåt much? ...Normalt pen jente, irriterende stemme.

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Hun er absolutt søt, men uuutrolig vanlig utseende og stil. Kunne forvekslet henne med mange på gata liksom.

• Liker 2
Skrevet

Ja, hun er nydelig :)

Skrevet

Syns hun er superpen jeg! Og absolutt ikke en vanlig en man ser på gata!!

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke akkurat.

Skrevet

Var ikke hun med i "Gullungene" og? PR-kåt much? ...Normalt pen jente, irriterende stemme.

aha! der jeg har henne fra jah!

Skrevet

Hadde jeg ikke sett henne som en bortskjemt, utakknemmelig drittunge i gullungene, så kanskje.. Men nå tåler jeg ikke trynet av henne.

Skrevet

Eksen til Rybak? ;)

Ja, hun er veldig pen... på utsiden vel å merke.

Hadde hun ikke åpnet kjeften og meldt seg på gullungene, hadde jeg sikkert synes hun var en av de peneste her i landet.

Det inntrykket er derimot blitt litt ødelagt av PRkåthet og drittunge-oppførsel.

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke hva hun gjør på "dagens mann" btw. Hun er jo egentlig bare ei lita bortskjemt jente...

Overhode ikke voksenMin lenke

• Liker 1
Skrevet

Mitt inntrykk av henne var fullstendig ødelagt etter Gullungene. Men modig av moren hennes å stå frem for hele norge og fortelle at hun har skjemt bort datteren så til de grader.

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva hun gjør på "dagens mann" btw. Hun er jo egentlig bare ei lita bortskjemt jente...

Overhode ikke voksenMin lenke

Nei stakkars henne, som faktisk måtte jobbe litt for pengene, og ikke fikk dem fra mammas lommebok :sukk:

" H Men så kom hun seg inn i hverdagslivet igjen, og hun har til og med begynt å lage sin egen mat! "

Laget maten sin selv først i en alder av 18?? Jaja, sånn kan det gå..

Simen er forøvrig like uspiselig :gjeiper: :

" Jeg hjelper ikke til hjemme. Det er deres hus så de må holde orden. Jeg skal bare arve det en dag, sier Simen i første episode av TVNorge-serien. "

" torsdagens episode av «Gullungene», ble ungdommene tvunget til å jobbe på hotell. Etter å ha vasket bad og dekket bord i elleve timer, fikk de utbetalt lønn på 1300 kroner til sammen.

Det fikk Simen, som før serien ble spilt inn var arbeidsledig og bodde hjemme hos mor og far, til å reagere med å bli rasende.

- De som jobber på Nike-fabrikken i Bangladesh tjener bedre! "

Jadaaa, foreldrene deres er sikkert kjempestolte.

Endret av Hikken
Skrevet

Hun meldte seg ikke på gullungene hvis hun ikke ville forandre noe av seg selv? hun ble mye forandret, jeg kjenner henne personlig, vi er ikke gode venner, men familiene våre er gode venner. Hun er en god og snill jente, og overhodet ikke drittunge! og desutten er hun døds pen!!

Skrevet

Sara Nicole er pen! En av de peneste jentene på dagens mann! hottie!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...