Gå til innhold

Det har blir vel litt i overkant dumt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet plussystemet ikke fungerer optimalt, at plusser blir gitt litt i tide og utide, mer i noen underfora enn andre osv., men når tråder som denne oppstår, synes jeg nesten vi kan droppe det hele: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=587695&st=0 Poenget med tråden er at alle skal gi pluss på innlegget hvis de er enige i utsagnet. Når utsagnet da er ting som "sjokolade er godt", sier det seg selv at vedkommende får masse plusser. Følgelig vil aldri ryktet hennes/hans si noe som helst, for de er jo tjent opp på en sånn tullemåte, her deles jo ut plusser bare for moroskyld. Jeg vet de fleste ikke bryr seg noe særlig, og at ryktesystemet er mest for moroskyld, men som "hva er ditt rykte?"-tråden til HunterLady demonstrer, synes visst fortsatt mange det er litt gøy å følge med på hva de selv og andre får av plusser, og legger sikker også et snev av stolthet i å ha fått mange. Jeg husker også at en bruker ble slettet ved uhell, og da hun måtte opprette ny profil, ble det en liten plusse-aksjon for å hjelpe henne tilbake på det nivået hun var. Det blir i mine øyne helt meningsløst å ha et ryktesystem, når man kan fjase det bort på den måten som det gjøres i denne tråden. Jeg synes ikke det gjør noe at folk gir plusser for en god del ymse, jeg synes bare det her blir å ødelegge det litt for mye :sjenert:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes noen tar dette plussegreiene litt for seriøst. Jeg bryr meg ikke om hvem som har få eller hvem som har mange, bare de kommer med interessante innlegg som er noe å svare på. Folk plusser på hva det skulle være, så det at man har masse plusser betyr ikke nødvendigvis at man har sagt så mye smart, bare at andre tenker litt likt. :)

Gjest grønnfi
Skrevet

Ha ha ha..... :skratte:

Jeg har aldri skjønt det med rykte, derfor heiv jeg meg på den tråden for å se hvor mange jeg klarte å få på kortest mulig tid. Det virker som at det forventes at man skal gi plusser igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...