AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Møtte på en ekskjæreste for veldig mange år tilbake da jeg var ute på byen. Han klengte seg rudt meg hele kvelden og sa flere ganger at jeg var utrolig søt og alt det der, og at han skulle ønske det var oss to igjen. Jeg har null interesse for fyren så jeg takket bare høflig og snek meg unna. Dagen etter legger han meg til på FB, og dumme meg aksepterte venneforespørselen. Jeg la han til på 'limited profile', men glemte selvfølgelig å sette han på 'limited' på chaten også. Der begynte han å skrive til meg og plutselig skriver han at jeg ser gammal ut. Myyye eldre enn det han trodde. Ja - greit at du hadde ølbrillerpå, men ærlig talt. Jeg veit jeg ser minst 30 ut, selv om jeg bare er 26, men må du virkelig minne meg på det? :angry: Slettet fyren ganske kjapt etter det der. Hrmpf. (dette er bare en liten utblåsning)
Cera Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Sjarmerende fyr.. Good riddance sier jeg bare :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå