AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #1 Skrevet 6. september 2011 Jeg fikk skylden for mitt barns adferd i mange år, ble mobbet og så og si forfulgt i åresvis, først for 2 år siden fikk barnet diagnosen autisme. Tok utdannelse som sosionom samtidig, men orker ikke jobbe som sosionom fordi jeg er så preget av det som hendte meg. Jeg sliter med spenningshodepine og nakke/muskel problemer etter dette, er akkurat som om jeg bærer en tung sekk på ryggen. Er i full jobb men føler jeg trenger en pause i livet, gjerne bahandling. Noen som vet om jeg ev kan søke avkalringspenger og få en ny utdannelse samtidig som jeg får behandling? vet ikke om jeg orker å gå slik så mye lenger.
sister Skrevet 6. september 2011 #2 Skrevet 6. september 2011 Gå til fastlegen din og få henvisning til fysioterapi! Jeg fikk løst opp all spenning i nakke og skuldre, og ba om å få hjelp til å utarbeide et treningsprogram for å vedlikeholde bevegelighet og styrke i muskulaturen. Du trenger bare enkelt utstyr for å gjennomføre dette, i tillegg til bittelitt selvdisiplin for å sette av 15 min noen ganger i uka. Prøv! Det fungerer. Lykke til
Sugerøret Skrevet 6. september 2011 #3 Skrevet 6. september 2011 (endret) om du ikke er helt sikker på hva du vil ,kontakt legen først Jeg har migrene og nakkesleng + ymse andre ting..Men for meg har fysio ikke fungert ,samme for kiropraktor.Men det som har virket er manuellterapi Nå går jeg ca 1- 2 ganger i måneden og får fikset på nakken (+resten av kroppen) Før var jeg til behandling ca hver uke eller hver 10ende dag. Manuellterapi koster ca 190kr og det går på egenandelskort 2 (om de har avtale) og du trenger ingen henvisning. Jeg har fått et mye bedre liv etter slik behandling og ikke minst redusert smertebehandlig Endret 6. september 2011 av Kårky
Titti72 Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Kan hende du er en tanngnisser. Bestill en tannlegetime.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå