Flanør Skrevet 7. september 2011 #41 Skrevet 7. september 2011 Nei synes det er like ille om gamle kjerringer også utnytter unge menn, men virker som disse guttene like mye utnytter kjerringene. Jeg er overhodet ikke for BETALT sex den ene eller andre veien, men nå heter altså tråden "erotisk massage i thailand" for å understreke det. Det sier du bare fordi kvinner har en default innstilling som går ut på at kvinner er offer og menn er overgripere, også når kvinnen ikke er et offer og mannen ingen overgriper. Menn er aktive, kvinner passive. Menn er mørke og skyldige, kvinner lyse og uskyldige. Du tenker like grumsete som det surklende slimet i den sydende kjempeglufsa til de eldre norske dragene som ormer seg på stranda i Tyrkia. 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 7. september 2011 #42 Skrevet 7. september 2011 Hva i huleste har norske kvinners promiskuitet i syden med dette å gjøre uansett? For det første er det ikke sammenlignbart, og for det andre så er det da totalt irrelevant. Det finnes menn og kvinner som drar til Thailand eller Afrika eller hvor det nå skulle være og kjøper både mannlige og kvinnelige prostituerte, men jeg kan ikke helt se hvordan det er et argument for at det er greit. Naboen min er pedofil og har kjøpt sex med barn ergo er det OK at jeg også gjør det? Sammenligner ikke horekjøp med pedofili (selv om det også er en del av bransjen dere er så glade i), poenget er den totalt bristende logikken i "argumentasjonen". Det er jo ikke en argumentasjon en gang, det er jo bare et barnslig forsvar gjennom angrep. 1
Stefan Skrevet 7. september 2011 #43 Skrevet 7. september 2011 Nei synes det er like ille om gamle kjerringer også utnytter unge menn, men virker som disse guttene like mye utnytter kjerringene. Jeg er overhodet ikke for BETALT sex den ene eller andre veien, men nå heter altså tråden "erotisk massage i thailand" for å understreke det. Da kan man snakke om hvem som utnytter hvem. Også når det gjelder menn som kjøper sex. Jeg ser ikke forskjellen så lenge det ikke er trafficking inn i bildet.
Shantee Skrevet 7. september 2011 #44 Skrevet 7. september 2011 (endret) Herregud da er det jeg som skal få svi fordi gamlemor koser seg med tyrkergutter? Jeg synes det er like KVALMT uansett! Å trekke frem dette som eksempel er standard i disse diskusjonene..."jamen vi kan få kjøpe thaidamer fordi norske damer kjøper seg tyrker". Jeg synes ingen av delene er ok så dessverre ingen grunn til å hakke løs på meg. Fint at dere støtter prostitusjon, det betyr ikke at alle gjør det og godtar det :kjefte: Endret 7. september 2011 av Shantee
Gjest John Skrevet 7. september 2011 #45 Skrevet 7. september 2011 Det sier du bare fordi kvinner har en default innstilling som går ut på at kvinner er offer og menn er overgripere, også når kvinnen ikke er et offer og mannen ingen overgriper. Menn er aktive, kvinner passive. Menn er mørke og skyldige, kvinner lyse og uskyldige. Du tenker like grumsete som det surklende slimet i den sydende kjempeglufsa til de eldre norske dragene som ormer seg på stranda i Tyrkia. Unner du ikke aldrende drager en godbit?
Stefan Skrevet 7. september 2011 #46 Skrevet 7. september 2011 Jeg kunne aldri kjøpt og vil heller aldri kjøpe sex, men jeg er for bordeller. På den måten får man kontroll på en virksomhet som alltid vil finnes, uansett hvor hardt man går på kundene.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #47 Skrevet 7. september 2011 Misunner egentlig menn som har det så lettvint når det gjelder det seksuelle; bare å bestille en blowjob eller runk og da vet de at de får det de har bestillt. Mens vi fæle gamle kjerringer på 50+ er nødt til å oppvarte en eller annen sleip strandløve uten å ane hva vi får...Og alle som uttaler seg så foraktelig om eldre; dere blir det også en gang- og det er slett ikke garantert at dere da lever i et forhold hvor dere er sikret jevn tilgang på sex (i motsetning til hva en del later til å tro, blir man ikke nødvendigvis aseksuell når man trekker på årene..)
Stefan Skrevet 7. september 2011 #48 Skrevet 7. september 2011 Misunner egentlig menn som har det så lettvint når det gjelder det seksuelle; bare å bestille en blowjob eller runk og da vet de at de får det de har bestillt. Mens vi fæle gamle kjerringer på 50+ er nødt til å oppvarte en eller annen sleip strandløve uten å ane hva vi får...Og alle som uttaler seg så foraktelig om eldre; dere blir det også en gang- og det er slett ikke garantert at dere da lever i et forhold hvor dere er sikret jevn tilgang på sex (i motsetning til hva en del later til å tro, blir man ikke nødvendigvis aseksuell når man trekker på årene..) Dersom du tror at vi vet hva vi får om dama gir oss en runk eller blowjob? Det er langtfra alle som kan kunsten, det er sikkert og visst.
Flanør Skrevet 7. september 2011 #49 Skrevet 7. september 2011 Dersom du tror at vi vet hva vi får om dama gir oss en runk eller blowjob? Det er langtfra alle som kan kunsten, det er sikkert og visst. Det er sikkert og visst. En ruglete, raspende tunge som skreller av hudlagene som et sandpapir, for ikke å snakke om sagtannkjeften. Omtrent som om kuken må løpe spissrotgang. Eller fingrene, som best sammenlignes med grepet til en avbitertang. Røskebevegelser osv.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #50 Skrevet 7. september 2011 Dersom du tror at vi vet hva vi får om dama gir oss en runk eller blowjob? Det er langtfra alle som kan kunsten, det er sikkert og visst. Nei- kvaliteten kan vel variere, men dere kan ihvertfall spesifisere hva dere vil ha- og går ut i fra at dere ihvertfall blir tilfredsstillt?
Stefan Skrevet 7. september 2011 #51 Skrevet 7. september 2011 Nei- kvaliteten kan vel variere, men dere kan ihvertfall spesifisere hva dere vil ha- og går ut i fra at dere ihvertfall blir tilfredsstillt? Og det kan ikke du? Du kan jo bare svinge deg bort på det lokale utestedet og ha en bråta villige menn rundt deg. Sexmarkedets vinner er utvilsomt kvinnen.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #52 Skrevet 7. september 2011 Og det kan ikke du? Du kan jo bare svinge deg bort på det lokale utestedet og ha en bråta villige menn rundt deg. Sexmarkedets vinner er utvilsomt kvinnen. Joda- de hopper på deg, stikker den inn og tømmer den! Uhyre tilfredsstillende!! Virkelig hva enhver kvinne drømmer om...!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #53 Skrevet 7. september 2011 Det er sikkert og visst. En ruglete, raspende tunge som skreller av hudlagene som et sandpapir, for ikke å snakke om sagtannkjeften. Omtrent som om kuken må løpe spissrotgang. Eller fingrene, som best sammenlignes med grepet til en avbitertang. Røskebevegelser osv. Ehem- du kjøpte ikke en katt ved et uhell? 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #54 Skrevet 7. september 2011 Du tenker like grumsete som det surklende slimet i den sydende kjempeglufsa til de eldre norske dragene som ormer seg på stranda i Tyrkia. Herregud Flanør!!!! Hva er det som feiler deg????? Hva i helvete får du ut av å skrive noe sånt som dette? Du gjør meg kvalm. 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #55 Skrevet 8. september 2011 Herregud Flanør!!!! Hva er det som feiler deg????? Hva i helvete får du ut av å skrive noe sånt som dette? Du gjør meg kvalm. Så enig! Denne personen må jo ha et enormt hat mot eldre damer! Nå har jeg jo ikke lest alle innleggene, men kan ikke huske å ha sett noe lignende hatinnlegg mot 60 års gubber som koser seg med 18 års jenter... 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #56 Skrevet 8. september 2011 Takk. Jeg kan ikke huske å ha lest noe så jævlig noen steder noen gang. Kanskje moderatormat? Han har definitivt overgått seg selv her, på en utrolig negativ måte. 1
Stefan Skrevet 8. september 2011 #57 Skrevet 8. september 2011 Joda- de hopper på deg, stikker den inn og tømmer den! Uhyre tilfredsstillende!! Virkelig hva enhver kvinne drømmer om...! Og der har du vel også kjernen i det hele. Menn og kvinner er faktisk forskjellige. Noen menn ønsker bare å få tømt seg innimellom, men sliter med sexmarkedet, der kvinnene stort sett har all makt. Da er betaling en rask vei å gå. Kvinner ønsker som regel mer. Noe som blir kraftig bevist ved at man går på kurtiseringen til disse strandløvene gang på gang. Med tårevåt avskjed der han bedyrer at han aldri vil glemme henne, før han går ned til havna og venter på neste båt mens han med et lurt smil kikker på sin nye dyre klokke.
Inx Skrevet 8. september 2011 #58 Skrevet 8. september 2011 Hvorfor denne demoniseringen av sex turister? Så lenge vedkommende mann eller kvinne ikke er ute etter å utnytte noens absolutte fattigdom eller ufrihet så må jeg si at jeg ikke har noe imot det. Blir så karrikert å snakke om ulike sex turister og beskrive dem som man gjør i tråden, langt i fra sannheten sannsynligvis.
Inx Skrevet 8. september 2011 #59 Skrevet 8. september 2011 (endret) Dobbel. Endret 8. september 2011 av Inx
Gjest Bond Skrevet 8. september 2011 #60 Skrevet 8. september 2011 Tråden er stengt siden det beskrives planer om å begå handliner som er i strid med norsk lov. Start gjerne en ny tråd for å diskutere temaet på et generelt grunnlag. Bond, mod
Fremhevede innlegg