Flanør Skrevet 7. september 2011 #21 Skrevet 7. september 2011 Er jo derfor jeg spør! Hvorfor gjør han dette. Er trist å måtte/VILLE/trenge å betale noen for noe slikt. Hvorfor er det trist å ville betale noen for noe slikt?
Gjest Badabing Skrevet 7. september 2011 #22 Skrevet 7. september 2011 Jeg er i mot slikt fordi jeg synes det er å utnytte desperate kvinner. I tillegg er det veldig mye trafficking i Thailand og Kambodsja blant annet, unge kvinner fra hill tribes i nord og fra Burma. Synes det er helt forkastelig med folk som støtter opp om dette. 4
Gjest Cosette Skrevet 7. september 2011 #23 Skrevet 7. september 2011 Bruk ihvertfall kondom ved blowjob. Det er høy forekomst av HIV/AIDS i disse strøkene. Nå er ikke jeg veldig oppdatert på hvordan forholdene er for prostituerte i Thailand (mener jeg har lest at det er forholdsvis nøye kontrollert av myndighetene), men rent moralsk bør man forsikre seg om at det ikke foreligger noe press eller tvang for kvinnene involvert, samt at pengene ikke går direkte til bakmenn. For ikke å snakke om at de er voksne nok. Nå vet ikke jeg hvordan man praktisk sett skal gå frem for å sjekke alt dette, da. 1
Flanør Skrevet 7. september 2011 #24 Skrevet 7. september 2011 Jeg er i mot slikt fordi jeg synes det er å utnytte desperate kvinner. I tillegg er det veldig mye trafficking i Thailand og Kambodsja blant annet, unge kvinner fra hill tribes i nord og fra Burma. Synes det er helt forkastelig med folk som støtter opp om dette. Ikke all prostitusjon involverer trafficking, men i de tilfellene det gjør det er jeg sterkt imot kjøp av sex.
Gjest frøken am Skrevet 7. september 2011 #25 Skrevet 7. september 2011 Hvorfor er det trist å ville betale noen for noe slikt? Fordi jeg syns det er nedverdigende, både for damene som utfører disse tjenestene, og denne mannen. Som betaler for noe slikt. Whatever floats your boat... 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #26 Skrevet 7. september 2011 Hvordan vet du dette? Ikke meg som skrev dette, men jeg vet også om mange jenter som har ligget med 30 gutter..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #27 Skrevet 7. september 2011 Tilsvarer dette å kjøpe sex hos horer i f.eks Amsterdam og Red light district...? Behøver ikke sexen, men body massage(jentene masserer deg med sin nakne kropp). Trenger du virkelig å spør da? At de står der splitter nakne og gnikker seg inntil deg er ikke massasje. Og hvorfor i alle dager reise med noen som er så ufattelig tette i nøtta at de reiser der kun for horer? Herregud.. Det er hva jeg og alle andre normale menn ville kalt sløseri med penger, tid, og potensielle ferieopplevelser 2
Gjest Cuntzilla Skrevet 7. september 2011 #28 Skrevet 7. september 2011 Ikke all prostitusjon involverer trafficking, men i de tilfellene det gjør det er jeg sterkt imot kjøp av sex. All den tid da prostituerte ikke har et Fairtrade-stempel på rompa så synes jeg det er en god grunn til å avstå fra all sexkjøp. 3
Flanør Skrevet 7. september 2011 #29 Skrevet 7. september 2011 All den tid da prostituerte ikke har et Fairtrade-stempel på rompa så synes jeg det er en god grunn til å avstå fra all sexkjøp. Av en luksusprostituert på Majorstua? Tror neppe de små utspekulerte BI eller jus-studinene som selger musa si for å fikse klesbudsjettet lider noen nød.
Djungelvrål Skrevet 7. september 2011 #30 Skrevet 7. september 2011 Jeg mener dere er horekunder og massørene er horer.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #31 Skrevet 7. september 2011 Jeg mener dere er horekunder og massørene er horer. Jeg mener dere horer nede i middelhavet og er strengt tatt VÆRRE enn menn nede i Thailand.
Shantee Skrevet 7. september 2011 #32 Skrevet 7. september 2011 Nå nei, vil si det er sjeldent man ser en gammel kjerring i middelhavet leie rundt på en ungpjokk som ser ut som han er 15. Grøss jeg blir så utrolig kvalme av noen menn. Og gutter som reiser på festeferie i Middelhavet er de noe bedre da? Så lenge sexindustrien får næring av overkåte menn som vil leve ut sine fantasier om å tafse på mindreårige vil trafficking forbli et problem. Og finnes det noe verre enn jenter som blir kidnappet og må leve livet sitt ved å selge kroppen sin og bakmennene får pengene? Selv om de en gang slipper fri eller rømmer er livet deres ødelagt for alltid. Tviler på det er luksushorene dere går for om dere reiser på disse sexturene. 1
Stefan Skrevet 7. september 2011 #33 Skrevet 7. september 2011 Nå nei, vil si det er sjeldent man ser en gammel kjerring i middelhavet leie rundt på en ungpjokk som ser ut som han er 15. Grøss jeg blir så utrolig kvalme av noen menn. Og gutter som reiser på festeferie i Middelhavet er de noe bedre da? Så lenge sexindustrien får næring av overkåte menn som vil leve ut sine fantasier om å tafse på mindreårige vil trafficking forbli et problem. Og finnes det noe verre enn jenter som blir kidnappet og må leve livet sitt ved å selge kroppen sin og bakmennene får pengene? Selv om de en gang slipper fri eller rømmer er livet deres ødelagt for alltid. Tviler på det er luksushorene dere går for om dere reiser på disse sexturene. Har du i det hele tatt vært i syden? Der ser man ofte disse skandinaviske kvinnene på puletur som flyr rundt med disse unge strandløvene, og tror de er spesielle ettersom denne strandløven valgte nettopp dem. At de blir et nytt hakk i sengegavlen og godt med poeng for disse strandløvene, velger man glatt å overse. At disse kvinnene ofte har kjøpt dyre gaver og lokket med Norge, betyr selvsagt ikke at de er horekunder... Latterlig å tro at det kun er menn som driver med slikt.
Shantee Skrevet 7. september 2011 #34 Skrevet 7. september 2011 Har du i det hele tatt vært i syden? Der ser man ofte disse skandinaviske kvinnene på puletur som flyr rundt med disse unge strandløvene, og tror de er spesielle ettersom denne strandløven valgte nettopp dem. At de blir et nytt hakk i sengegavlen og godt med poeng for disse strandløvene, velger man glatt å overse. At disse kvinnene ofte har kjøpt dyre gaver og lokket med Norge, betyr selvsagt ikke at de er horekunder... Latterlig å tro at det kun er menn som driver med slikt. Når du skriver syden regner jeg med du tenker på Spania, Hellas, Italia og Tyrkia. Og ja jeg har vært drøssevis av ganger i "syden", men aldri lagt merke til noen oldiser med noen strandløver. Kun strandløver med skandinaviske babes på 18-20 år. Kjenner heller ingen norske kvinner som er gift med unggutter her i Norge heller, men det florerer av forhold mellom gamle menn og filippinske/thai-jenter her. Og er det noen her inne som har eksempler på gamle damer på 50+ som betaler for sex i syden? Ville likt å sett en statistikk til sammenlikning. Nei bare støtt opp under trafficking. Vet at menn ønsker å tro disse småjentene drømmer om å bli tafset på av 50 sprengkåte menn hver eneste dag. 2
Flanør Skrevet 7. september 2011 #35 Skrevet 7. september 2011 Nå nei, vil si det er sjeldent man ser en gammel kjerring i middelhavet leie rundt på en ungpjokk som ser ut som han er 15. Grøss jeg blir så utrolig kvalme av noen menn. Og gutter som reiser på festeferie i Middelhavet er de noe bedre da? Så lenge sexindustrien får næring av overkåte menn som vil leve ut sine fantasier om å tafse på mindreårige vil trafficking forbli et problem. Og finnes det noe verre enn jenter som blir kidnappet og må leve livet sitt ved å selge kroppen sin og bakmennene får pengene? Selv om de en gang slipper fri eller rømmer er livet deres ødelagt for alltid. Tviler på det er luksushorene dere går for om dere reiser på disse sexturene. Se her du lille fjols. http://www.gjallarhorn.info/og-etter-jenteturen-til-tyrkia/ http://www.dagbladet.no/2011/05/03/nyheter/tyrkia/sydenferie/reise/voldtekt/16378249/
Shantee Skrevet 7. september 2011 #36 Skrevet 7. september 2011 Se her du lille fjols. http://www.gjallarhorn.info/og-etter-jenteturen-til-tyrkia/ http://www.dagbladet.no/2011/05/03/nyheter/tyrkia/sydenferie/reise/voldtekt/16378249/ Lille fjols Ok ingen thaijenter blir misbrukt. De vil selge sex fordi de elsker sex og koser seg i jobben sin. Sexindustrien har ingen baksider.
Stefan Skrevet 7. september 2011 #37 Skrevet 7. september 2011 Når du skriver syden regner jeg med du tenker på Spania, Hellas, Italia og Tyrkia. Og ja jeg har vært drøssevis av ganger i "syden", men aldri lagt merke til noen oldiser med noen strandløver. Kun strandløver med skandinaviske babes på 18-20 år. Kjenner heller ingen norske kvinner som er gift med unggutter her i Norge heller, men det florerer av forhold mellom gamle menn og filippinske/thai-jenter her. Og er det noen her inne som har eksempler på gamle damer på 50+ som betaler for sex i syden? Ville likt å sett en statistikk til sammenlikning. Nei bare støtt opp under trafficking. Vet at menn ønsker å tro disse småjentene drømmer om å bli tafset på av 50 sprengkåte menn hver eneste dag. Hvor står det at jeg støtter opp om trafficking? Jeg bare formidler at det ikke er så svart hvitt som du tror. At kvinner er engler i forhold til menn når det gjelder dette. Kvinner drar på sexferier de også. Du bare overser det åpenbare, fordi du er altfor opptatt av å se surt på han gamlingen som sitter ved siden av deg på stranda med en for deg altfor ung partner. Er det særlig stor forskjell på en kvinne som kjøper en dyr klokke til sin unge strandløve, og en som betaler for en happy ending etter en massasje? Menn er perverse, kvinner er seksuelt frigjorte. Slik er det bare.
Shantee Skrevet 7. september 2011 #38 Skrevet 7. september 2011 Hvor står det at jeg støtter opp om trafficking? Jeg bare formidler at det ikke er så svart hvitt som du tror. At kvinner er engler i forhold til menn når det gjelder dette. Kvinner drar på sexferier de også. Du bare overser det åpenbare, fordi du er altfor opptatt av å se surt på han gamlingen som sitter ved siden av deg på stranda med en for deg altfor ung partner. Er det særlig stor forskjell på en kvinne som kjøper en dyr klokke til sin unge strandløve, og en som betaler for en happy ending etter en massasje? Menn er perverse, kvinner er seksuelt frigjorte. Slik er det bare. Nei synes det er like ille om gamle kjerringer også utnytter unge menn, men virker som disse guttene like mye utnytter kjerringene. Jeg er overhodet ikke for BETALT sex den ene eller andre veien, men nå heter altså tråden "erotisk massage i thailand" for å understreke det.
Shantee Skrevet 7. september 2011 #39 Skrevet 7. september 2011 Hvor står det at jeg støtter opp om trafficking? Jeg bare formidler at det ikke er så svart hvitt som du tror. At kvinner er engler i forhold til menn når det gjelder dette. Kvinner drar på sexferier de også. Du bare overser det åpenbare, fordi du er altfor opptatt av å se surt på han gamlingen som sitter ved siden av deg på stranda med en for deg altfor ung partner. Er det særlig stor forskjell på en kvinne som kjøper en dyr klokke til sin unge strandløve, og en som betaler for en happy ending etter en massasje? Menn er perverse, kvinner er seksuelt frigjorte. Slik er det bare. Nei synes det er like ille om gamle kjerringer også utnytter unge menn, men virker som disse guttene like mye utnytter kjerringene. Jeg er overhodet ikke for BETALT sex den ene eller andre veien, men nå heter altså tråden "erotisk massage i thailand" for å understreke det.
Flanør Skrevet 7. september 2011 #40 Skrevet 7. september 2011 Lille fjols Ok ingen thaijenter blir misbrukt. De vil selge sex fordi de elsker sex og koser seg i jobben sin. Sexindustrien har ingen baksider. Stråmannsargument. Jeg er imot trafficking like mye som du er, se posten min over. Men at du benekter at eldre, norske, velstående fitteskinn med glede lar de svære, slimete skamleppene sine tre ned på ung tyrkerkuk mot ymse "gjenytelser" får stå for din regning.
Fremhevede innlegg