Gjest *Perser* Skrevet 20. mai 2002 #61 Skrevet 20. mai 2002 hei olympia jepp det skal jeg gjør! og skal gjør så godt jeg kan for at det skal bli en flott dag tusen takk
scorpion73 Skrevet 20. mai 2002 #62 Skrevet 20. mai 2002 Kjempeflott Perser. Ikke la de knekke deg, gå med rak rygg og kos deg hele dagen. Du har ikke noe å tape på det, det er andre som taper mye mer, spesielt med den holdningen de har. Tenk på alt du får oppleve som de ikke får......... Skulle gjerne vært der å støttet deg den dagen,men det er nok litt langt unna, men du skal vite at jeg tror vi har deg i tankene alle sammen. Spesielt på dagen dere. Jeg gleder meg på dine vegne, å gleder meg veødig til å se bildene fra den stor dagen deres. Lykke til vidre i planleggingen. Kos deg masse med Roy og Isabel. Kjempeklem12
Gjest *Perser* Skrevet 20. mai 2002 #63 Skrevet 20. mai 2002 tusen takk scorpion dette her skal jeg klare! takke være deg og alle de andre andre her jeg gleder meg kjempe masse jeg også! og jeg skulle ønske at det gikk an at alle dere var hos meg på fredag! men dere kommer til å være i tankene mine det er ihvertfall sikkert! hipp hurra nå skal vi begynne å gjøre bryllups ting igjen *kjempe glad* kjempe kos i fra meg til deg og alle de andre super kvinnene her
Fakse Skrevet 20. mai 2002 #64 Skrevet 20. mai 2002 Godt å høre at du tenker på denne måten, og at du har det bedre med deg selv! Jeg er sikker på at du og Roy ikke kommer til å la dem ødelegge dagen for dere. Smil, kos deg og ha det fint! Mitt råd er å behandle dem høflig og "fjernt", som fremmede mennesker du ikke har noe forhold til. Vi har lett for å synke ned på samme nivå som dem når noen er ekkle mot oss og sårer oss. Dersom man klarer å ikke gjøre det, så får ofte de det gjelder seg en tankevekker. Samtidig har man beholdt sin verdighet. Sender deg mange varme tanker både i dag og på dagen din! *Klem*12
Gjest Snorkfrøken Skrevet 21. mai 2002 #65 Skrevet 21. mai 2002 Kjære Perser. Så godt å se at du har det bedre! Lykke til på lørdag - jeg sender deg mange gode tanker Klem fra Snorkfrøken _________________ 27. juli 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: snorkfrøken den 2002-05-21 19:31 ]
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #66 Skrevet 21. mai 2002 Kjære*Perser* Jeg tenker på deg og veit hvordan du har det.Flott at du har fått igjen kampviljen og styrken.Jeg har selv problemer med min bror som er rassist så jeg veit hva du går igjennom.Han har avskrevet meg som død etter jeg giftet meg med min indiske mann.Jeg bare ler av han men han får bare tråkke seg selv lenger ned i dritten.Det er dem selv det går utover til slutt,jeg vil bare ønske deg alt godt for dagen den 24 mai som er dagen din Et lite ordtak til slutt å gripe fatt i : Mister du penger mister du noe,mister du kjærligheten mister du alt. Kjempeklem fra meg Indianlady
tone Skrevet 21. mai 2002 #67 Skrevet 21. mai 2002 Hei Perser. så denne linken først nå, har ikke vært på nettet på en stund. Men ville bare si at du virker som et fantastisk menneske og det er sterkt gjort av deg og heve deg over dette. Beste lykkeønskninger til Fredag, det blir nok en fantastisk dag for dere. klem fra Tone
Lili Skrevet 21. mai 2002 #68 Skrevet 21. mai 2002 Naa ble jeg kjempeglad! Tenkte paa deg, *perser*, og lurte paa hvor du ble av. Du er ei flott jente, full av mot og god vilje. Naa synes jeg du skal starte en traad som heter " "! Har moete med presten i kveld igjen, vi. Naa skal salmer og bibelsitat godkjennes ... katolske prester er ganske "ordentlige paa det", ingen profane innlegg eller musikk her i gaarden, nei. Vi synes at denne dagen skal vaere munter, saa vi tenkte aa spille av "O Happy Day" mens vi skriver under kirkeregisteret, faa se om det godtas ... Stor Lili-klem til *perser*
Gjest Solgløtt Skrevet 21. mai 2002 #69 Skrevet 21. mai 2002 Kjære Perser! Har ikke vært inne her på en stund, og det første jeg leste nå var ditt innlegg. Du er vel kommet over det største sjokket nå, men jeg vil allikevel sende deg noen trøstens ord. Jeg kan bare henge meg på de andre her og si: STÅ PÅ KJÆRE VENN! Jeg trodde ikke det fantes slike folk lenger jeg, og jeg blir flau og sinna når jeg hører sånt. Er det ikke det et menneske har på innsiden, som teller da? Jeg synes du virker som et varmt menneske med en flott personlighet, Perser, så det er nok den andre personens tap, som ikke får lære deg å kjenne. Skal dette mennesket i bryllupet? Hva med foreldrene til Roy, kommer de? Du må unnskylde at jeg spør sånn, men som sagt har jeg ikke vært inne her på et par uker. Har de virkelig ikke kontakt med sitt eget nydelige barnebarn? Jeg føler med deg Perser, og håper du får din drømmedag uansett. Hev hodet og se dem rett inn i øynene! Du er mer verdt enn dem! Jeg skal tenke masse på deg på fredag. På lørdag er du en gift lykkelig kvinne......! Kjempestor kos fra lykkelige Solgløtt!
foundirish Skrevet 21. mai 2002 #70 Skrevet 21. mai 2002 Hei! Lykke til! Lykke til! Lykke til! Lykke til! Slike utsagn motviser deres utsagn om noen som helst fortrinn, den blåhvite gusne hudfargen er kanskje den eneste positive de finner med seg selv. Mørkere hudfarge gjør de fleste penere etter min mening, du sparer bare en del penger til solarium og/eller brunkrem ellers gjør sminke jenter altfor bleke. Ikke la deg herse med, men la de gjøre alle feilene, unngå å komme ned på deres nivå, det vil også gjøre det mye letter for din mann å støtte deg. Rasistiske utsagn kommer jo gjerne fra folk som ikke kjenner deg eller andre med annen hudfarge enn deres, de kan endre mening hvis de blir kjent med deg, men ville ikke jobbet så hardt for å få dem som venner heller. Igjen lykke til, ikke la noe ødelegge for din egen lykke.
juni Skrevet 21. mai 2002 #71 Skrevet 21. mai 2002 Det er bra du er ved godt mot! Det er så trist når mennesker har slike tanker som denne hurpa! Men husk at det egentlig ikke er deg det er synd på, men disse små, små menneskene! Du MÅ klare å heve deg over dette! Hvis du som du nevte bare later som du ikke legger merke til dem en gang hvis de prøver å si noe, er det helt genialt. Faktisk fortjener de overhodet ikke din oppmerksomhet i det hele tatt. Svigers som ikke vil se barnebarnet sitt en gang! Det er Roy det er synd på som kommer fra en slik familie! (Hvordan klarte de å lage en oppegående sønn forresten?)Vær glad for at du har en fin familie, en skjønn datter og skal gifte deg med en flott mann som elsker deg. Ikke vær mer høflig enn absolutt nødvendig, og ikke nedlat deg til å svare på noe ubehagelig. Du kan evnt. bare se på vedkommende og la personen skjønne at du synes hun/han er en ynkelig dust som det er synd på. For du må ALDRI TRO AT DETTE HAR NOE MED DEG Å GJØRE!!!Prøv å ikke ta det det minste personlig! Og husk at mange har problemer med svigerfamilien på den ene eller andre måten. Hold dere unna dem, la Isabell vokse opp blandt oppegående snille mennesker. Lykke til!
Gjest Hege Skrevet 22. mai 2002 #72 Skrevet 22. mai 2002 Mørk i huden og lys i sinnet Lykke til Perser, og masse klemmer fra Misha 12
viwi Skrevet 22. mai 2002 #73 Skrevet 22. mai 2002 Kjære Perser! HAr ikke sett innlegget ditt før nå jeg. Jeg fikk så vondt inni meg. at folk kan være så ondskapsfulle og sneversynte!!!! Jeg ser du har fått kampviljen tilbake og det er flott. JEg vil bare si til deg at du er et stort menneske!! Bare "store" mennesker har evne til å heve seg over sånn dritt som det der. Gled deg over Røy og bryllupet og vis dem at du er verdens lykkeligste sammen med Røy og datteren deres! Håper at dagen deres blir alt det du har drømt om disse 2 årene. LYkke til- skal tenke på deg!!! klem viwi12
Solstrålen Skrevet 22. mai 2002 #74 Skrevet 22. mai 2002 Jeg er så glad og lykkelig på dine vegne!!! Det virker som om du er veldig klar til kamp og det er så FLOTT!! Jeg kommer til å tenke på deg på hele fredagen og skal sende deg alle de gode tankene jeg har! Du er et flott menneske og jeg unner deg og Roy virkelig alt godt! Lykke til på fredag, og bli Roys KONE med hevet hode, og masse kjærlighet i hjertet! Tusenvis av tanker og klemmer strømmer din vei ....12
Mailin Skrevet 22. mai 2002 #75 Skrevet 22. mai 2002 Hei lille venn!! Har vel ikkje så mykje nytt å tilføya, men det er vel heller ikkje så nøye, så lenge du får vita at her er det endå ei lita bruresjel som tenker på deg, støttar deg, og ønsker deg alt godt!!!! :):) *STOOR KLEM*12
Gjest *Perser* Skrevet 22. mai 2002 #76 Skrevet 22. mai 2002 Kjære Ragnhild, Snorkfrøken, Indianlady, Tone, Lili, Solgløt, Foundirish,Juni, Hege (jeg vet at du er gamle gode misha ) , Viwi, Solstrålen, Mailin! Det er så godt å høre at det er mange av dere som støtter meg slik som dere gjør! det får jeg mer engeri og vilje av! jeg gleder meg masse til bryllupet. skal gifte meg med verdens herligeste man! og ingen kan ødelllege det! de kan mene hvor mye de vil om meg, men jeg skal ikke forandre meg for det! de får bare akseptere meg slik som jeg er, er de ikke fornøyd så er det ikke mitt problem! tusen takk jenter vi blir veldig opptatt nå, med å planlegge til bryllupet! men jeg kommer tilbake og fortelle dere alt sammen tusen takk for hjelpen og støtten og alle de gode ordene deres! jeg er kjempe glad i dere alle sammen 12
Tusenfryd Skrevet 22. mai 2002 #77 Skrevet 22. mai 2002 Vi gleder oss alle med deg, vennen! Fortsett å planlegge - vi skal tenke på deg og er glade i deg også. Lykke, lykke til fredag! Hils Roy! Mange gode tanker fra din egen Tante Tusenfryd
Gjest *Perser* Skrevet 22. mai 2002 #78 Skrevet 22. mai 2002 tusen takk kjære tanten min du er bare så god
Gjest Snorkfrøken Skrevet 22. mai 2002 #79 Skrevet 22. mai 2002 Ja, jeg henger meg på: LYKKE TIL PÅ FREDAG! Du får vise dem alle sammen at ingenting kan ødelegge dagen deres! God klem fra Snorkfrøken 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå