Gå til innhold

:-(


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ville bare gi deg en stooor *bamseklem* fra meg, og si at jeg er hjertens enig med alle sammen (du har lest alt før, derfor vil jeg ikke repetere icon_smile.gif )

Men en ting vil jeg si, og det er det at det er ingen andre enn du som får flere andre svar her inne på bryllupssidene, og det er fordi du er en flott person som er godt likt.

Tusenvis av klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svenskbrud

Lilla gumman då! Stoooor klem från mig med!

Att människor kan vara så trångsynta?????

Bara det att Roy vill ha dig vid sin sida resten av livet säger ju allt, eller hur?

Lyssna inte till sådant dumt prat, vad jag har läst här på KG är du en mycket fin person.

*tröst* *kram*

Lycka till!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff a meg...hva kan jeg si som ikke allerede er sagt?! En trøsteklem fra meg også...jeg skjønner ikke at noen mennesker kan være så ondskapsfulle.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det er en som er ute etter å såre og ødelegge her. (altså,personen som ringte)

Snakk med Roy du:)

Og ikke vær så sikker på at det denne personen sa er sant.

Virker som det er henne/han det er noe galt med.

Lykke til!

*stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower

Stakkars deg som opplever dette! Nei, hev deg over slikt tullprat, ikke la deg knekke av dette!! Snakk med Roy om denne samtalen, og deretter legg det hele bak deg, og nyt så godt du kan oppkjøringen frem til bryllupet deres, der du skal gifte deg med mannen du elsker som også elsker deg!!

Stooooor trøsteklem fra Sunflower

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

Først ble jeg så lei meg fordi du var så lei deg kjempesinna.gif

Hvordan våger dette menneske å si noe så stygt om noen!! Og så kjære vakre deg! Vet det er vanskelig, men slike mennesker fortjener ikke deg. Kan ikke si noe annet enn at du får snakke med Roy om dette... du er en kjempevakker kvinne som har et barn sammen med han, så jeg er sikker på han vil gifte seg med deg!! kyss.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det gått mange dager siden *Perser* skrev dette triste innlegget, og hun har enda ikke gitt lyd fra seg her. Begynner nesten å bli bekymret for henne jeg! Er det noen som kjenner henne i det virkelige liv, som har snakket med henne og vet at hun har det bra?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat over innlegget til *perser*, har ikke saa mye aa tilfoeye til det som allerede er sagt, annet enn at raatne folk fins det over alt. De er heldigvis et mindretall i forhold til alle de koselige og taalerange nordmen med respekt for alle sine medmennesker. Dette synes jeg var saapass dramatisk at dere, du og din kjaere ikke bare kan lukke oeynene for det. Dere burde invitere deres respektive foreldre hjem til dere og framlegge situasjonen. Sammen kontakter dere hver familiemedlem for aa si, paa en rolig maate, at dersom noen foeler det slik, er de frabedt aa vise seg i bryllupet. Paa denne maaten takler dere problemet foer den Store Dagen og folk vil faa tid til aa meditere over emnet og du vil se at de som kommer til bryllupet ditt vil overoese dere med sympati og lykkeoenskninger. Familie er man foedt med, vennene velger man. Jeg foeler med deg og oensker deg lykke til og godt mot. Det sies at man blir sterk av motgang, etter dette, vil du vaere Superwoman! Stoooooor klem fra Lili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Huffda! Trasig at du måtte oppleve den stygge siden av hans familie akkurat nå, da! Jeg skal si deg en liten sannhet, vanskelig å se i øynene for både nordmenn og de av utenlandsk opprinnelse: Det bor en liten rasist i mange nordmenn ... de ler av dumme "neger vitser" og banner når de leser i avisa at en asylsøker har begått et lovbrudd. Men de aller fleste av disse skap-rasistene (som kanskje ikke engang er klar over at holdningen deres kan karakteriseres som rasistisk!?) er harmløse og ikke ondskapsfulle som det mennesket du snakker om. Dersom de blir konfrontert med en slik handling, vil de instinktivt ta avstand fra den. Dersom dere velger å la denne hendelsen komme fram i lyset, er det stor sannsynlighet for at hun vil bli stående ganske alene med vederstyggelige meningen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Hei

først vil jeg takke spesielt

Anonym1, Engel, HMSP, Tusenfryd, Tussilago, Ida, Rose, Leia, Juni02, Kame, Olympia, Enja, Anonym2, Ragnhild, 09.08.2002, Anonym3, Snorkfrøken, Atilla, Cassandra, Lucy, Solstrålen, LindaK, 08juni02, Diddi, Anki1971, Littlemama, Gunn Mariann, Jbkaarud, Ada= ), Hildegard, * nora *, aniN, @lfa, Frøya, Nephilia, Svenskbrud, Sussi, Madison, Sunflower, Pludre, June2002, Lili, Anonym4, Indianerlady, Scorpion73, 01junibrud

for alle fine ordene og støtten! det er så godt å se at så mange av dere bryr dere og så mange av dere er ikke slik som mange andre i verden!

jeg beklager for at jeg har ikke gitt lyd i fra meg, jeg har mange ganger prøvd å skrive noe, men har ikke klart det!

jeg har vært så såret og så skuffet. har vært så forvirret. har tenkt kjempe masse, men er like forvirret enda!

jeg har aldri blit så såret og skuffet slik, når noen har vært rasist mot meg!

det er så hardt og vondt å tenke hva min framtidsfamilie mener og synes om meg og hvordan de ser på meg!

roy ringte til hun som ringte meg, hun beklaget seg og mente at hun ikke mente noe vondt med det, og at det var jo bare sanheten og hun følte at jeg trengte å vite det!

så det var den samtalen.

så fikk vi vite at det stemmer at roy sine foreldre er rasister! det er derfor de nekter å se isabel. og at de ikke vil snakke med oss! det er så trist at det er slik, og enda tristere er det for at det er bare pga mine farger! icon_frown.gif

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det enne sekundet tenker jeg at jeg ikke kommer til å klare å se dem i øyene! men i neste sekund så har jeg bare så lyst å dritte i dem og vise dem hvor flott vi egentlig er og hvor lite vi trenger dem og deres meninger!

trodde jeg var så sterk og skulle klare når noen var rasist mot meg, men jeg er bare ikke det! roy synes jeg skal bare dritte i dem. men det er så mye lettere for han å si, for han har ikke opplevd slik selv!

uff... det er bare 5 dager igjen til bryllupet og vi har ikke gjordt noen ting etter det som skjedde! alt har stått stilt! og jeg har bare vært trist og lei og forvirret!

jeg kan ikke forstå hvordan de kan si slik, hvordan kan de mene at jeg vet og kan så lite, bare for jeg er mørke! jeg håper bare at en dag de får oppleve at noen er rasist mot dem!

jeg har ikke sagt noe til familien min, jeg skjems så mye over deres vegne!

min familie tok roy imot med åpne armer, mens hans mener at jeg er ingenting!

jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, bryllupet har jeg gledet meg over så lenge så klarte de å ødellege 9 dager før bryllupet!

det har gått så mye galt til nå, jeg er så redd for at det skal forsette......

aner bare ikke hva jeg skal gjøre og si og hvordan jeg skal oppføre meg på selve dagen, jeg kan jo ikke late som at ingenting har skjedd! jeg vil ikke late som det heller.... jeg vil heller ikke være teit mot de heller! uff nei jeg vet ikke hva jeg vil lenger.

jeg må bare beklage for at dette ble så rotete men jeg er enda mer rotete i hode!

vil takke alle dere igjen for så masse kloke og trøstene ord. jeg håper at jeg kan hjelpe dere alle sammen like mye endag!

og beklager hvis dette her ble for langt!

tusen klem til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre fra deg Perser. Selv om det ikke akkurat er gode nyheter du kommer med, så er du i alle fall der!

Ikke la dette ødelageg bryllupet! Jada, det er lett for meg å si som ikke har opplevd det, men sterkere enn alt er kjærligheten, det har jeg lært av min prest, og det har jeg ikke bare lært, men lært å tro på!

Og kjærligheten du og Roy har sammen og skal feire snart, den er det viktige. Ikke hav andre trangsynte mennesker synes.

Så feire kjærligheten, og så får dere ta et oppgjør med familien til Roy etterpå.

*klemmer Perser masse masse*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg her igjen *Perser*, selv om det er trist å se at du har det så vanskelig. Forstår at den rasismen du opplever blir vanskeligere å takle når det kommer fra det som liksom skal bli nær familie. Husk at det IKKE har noe med deg å gjør, men med vrangforestillinger i hodet til de som har slike tanker. De ville ha tenkt de samme tankene enten du var en kriminell lurendreier eller verdens flotteste person. Du har altså ingen grunn til å bli personlig såra, men jeg skjønner at det er utrolig vanskelig å ikke bli det. Vil bare si til deg at selv om de rasistene du møter på din vei er lette å legge merke til og huske, så er vi utrolig mange flere som setter pris på person uavhengig av hudfarge.

Kos dere med hverandre på bryllupsdagen, og ikke la dem ødelegge for dere!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å tenke på at en del mennesker dømmer etter hudfarge.

Hele sommeren ligger vi i sola for å nærme oss den fargen vi ikke tåler at noen er født med..

Kjære Perser, ikke bry deg om denslags småligheter!

Vis dem at du driter i deres holdninger! Dette er din dag, og de må ikke få ødelegge den med dette.

Husk at det er dem selv som kommer i dårlig lys her.

Lykke til Perser! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei Perser

har vært bekymret for deg!!! har egentlig ikke så mye å tilføye, men henger meg på alle andre her.

hva med å spørre vedkommende som skal foreta vielsen å si noen ord om nestekjærlighet og hvor flott det er at akkurat dere to har funnet hverandre? på den måten kan disse menneskene få skamme seg litt uten at det blir noe mer negativt.

ønsker deg lykke til!!!

Stor klem fra tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Perser, det var godt å se at du er her igjen. Du sier at du ikke vet hvordan du skal oppføre deg på dagen og at du ikke kan se dem i øynene. Mitt råd til deg er: se dem rett inn i øynene, vær stolt og glad med rak rygg. Du har ikke gjort noe galt. Det er de som bør skamme seg.

Det er godt at Roy støtter deg, og når alt kommer til alt er det det viktigste. Ikke la disse menneskene få ødelegge dagen deres. Jeg ønsker dere alt godt, og håper de siste dagene før bryllupet blir fine allikevel.

Klem fra meg icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, *Perser*

Jeg har tenkt masse på deg disse dagene, lurt på hvor du ble av. Selv om du ikke har det så bra akkurat nå, så er det godt å se at du er "i livet". icon_smile.gif

Føler virkelig med deg, i hva du må gå igjennom akkurat nå, jeg ville ikke unt min værste fiende det engang.

Jeg vet ikke hva jeg ville gjort hvis jeg var i din situasjon, men jeg tror det beste vil være å gå med rak rygg, og vær stolt av deg selv, for du er et utrolig flott menneske, sort eller hvit!!!!

Ikke la uvitende, ignorante mennesker ødelegge lykken for deg!

Det er tross alt Roy du gifter deg med, og selv om det kanskje kan bli tøfft fremover, så tror jeg at det vil være verdt å være sammen med den du elsker!

Og hvem vet, kanskje de etterhvert ser at de har tatt feil av deg??

Man har jo ingen garanti, selv om det kanskje ikke ser ut som de vil endre syn i dag.

Jeg håper av hele mitt hjerte at du får en kjempeflott dag, og at dere klarer å legge alt dette bak dere!

Nephilia gir *Perser* en skikkelig go' *bamseklem*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Godt at du er skrivendes igjen!

Det er lett for meg å sitte her og komme med gode råd, men eg vet at det føles viktig å oppleve aksept fra de som skal bli nær familie. Personlig synes jeg ikke den gjengen fortjener å få komme i bryllupet deres i det heletatt. Men prøv å gå opp midtgangen i kirken med løftet hodet og rak rygg. Ikke la de knehønene få ødelegge mer enn hva de allerede har gjort.

Det er deres tap, ikke ditt!

Stå på, skal krysse fingrene for dere!

- Hildegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

hei

etter jeg har lest svarene deres, så begynte jeg å glede meg til bryllupet! laget egen hjemmeside av bryllupet som jeg tenkte å legge ut bilder av bryllupet senere! og mens jeg holdt på så tenkte jeg masse!

så nå skal jeg dritte i dem alle sammen, jeg og roy har tenkt å ta masse sol! bli enda mer brun. så skal jeg gå med rak rygg og se stolt ut! så skal jeg vise dem at jeg bryr meg ikke lenger om hva de synes!

skal ikke vise dem at de har såret meg!

de skal ikke få ødellege dagen våres!

etter jeg leste innlegge deres idag også så fikk jeg sånn kamp følelse! hehe vet ikke hvordan jeg skal beskrive, men jeg skal ihvertfall ikke sitte der og synes synd på meg selv!

de kan bare sitte der og se hvor lite jeg bryr meg!

DE SKAL IKKE FÅ ØDELLEGE DAGEN JEG HAR GLEDET MEG TIL I 2 ÅR!!!!

har bestemt meg hvis de begynner å si noe til meg der om mine 'nydelige' farger, så skal jeg bare se rett gjennom dem, som om de ikke er der! jepp!

takk jenter, dere er så gode å ha! uten dere og roy så hadde jeg ikke klart meg nå, jeg hadde blit helt knust for resten av livet!

nå er det 4 dager igjen, så idag har jeg masse energi igjen etter 5 dager, nå kan de ikke få ødellege det mer! for nå har jeg bestemt meg!

jepp det var rett det en av dere sa, for hver vond ting man opplever så blir man sterkere av det!

så skal jeg ikke tvile mer, jeg SKAL klare dette her!

tusen takk jenter icon_smile.gif tusen takk roy icon_smile.gif

STOR klem til dere alle sammen! jeg er kjempe glad i dere alle sammen icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har fått igjen kampviljen!!

Det er sånn det skal gjøres! Drit i dem,gå med hevet hode og vis dem hvor stolt du er.

Så kan vi jo bare håpe på at de skammer seg,disse uvitende folkene.

Ønsker deg lykke til med de siste forberedelsene,og ikke minst på den store dagen.Det kommer til å blir en kjempeflott dag!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...