Cera Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Jeg finner ikke bocca i noen butikker lenger.. Er det noen som vet om den ikke er på markedet lenger? Det er den eneste sjokoladen jeg spiser jo
Glynis Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Jeg har lurt på det samme! Jeg har sett på den største butikken i byen samt to butikker jeg vet jeg har kjøpt sjokoladen på før, og ingen av dem har den. Ser dårlig ut. :/
Cera Skrevet 5. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2011 Jeg har sendt en mail til nidar, så får vi se hva de sier..
Cera Skrevet 6. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2011 Svaret jeg fikk: Hei Takk for din henvendelse. Dette er et produkt med beskjeden omsetning, og det har derfor ikke distribusjon i butikker med et begrenset dagligvaresortiment.Produktet skal finnes i store dagligvarebutikker og velassorterte kiosk/bensinstasjoner. Med vennlig hilsen Nidar Forbrukerservice
Glynis Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Da er den i det minste ikke forsvunnet! Men jeg har virkelig lett i større butikker, så jeg får nesten se i kiosker da.
Cera Skrevet 6. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2011 Det har jeg og.. Jaja, får kjøpe opp endel om jeg finner den:P
Gjest Navifairy Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Jeg var nettopp på ICA Maxi, og der hadde de plenty i hylla De har dem fremdeles på Coop Obs! har jeg også sett.. (nei, jeg er ikke Bocca fan jeg heller.. )
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Er i sortimentet til Narvesen iallefall.
HopelessFear Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 Jeg spiste Bocca i helga. De selger det på Bunnpris.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå