AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 For eksempel... Stavanger (første assosiasjon): Kristne. Penger og rikdom. Nysgjerrig på hva slags inntrykk dere har på steder og byer i norge.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Hvilke byer og steder skal vi skrive om?
Filliputt Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Det velger vi vel selv? Bergen: Regn og sterk bypatriotisme. Oslo: Bråkete, snobbete, travelt. Tromsø: Jovialt!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Grimstad - Sykkelsport og Esther Pirelli. Ålesund - Gjerrighet og fotballfamilien Riise. Kristiansand - Sven O. Høiby. Gjøvik - Vazelina og poteter. Bergen - Regnvær og paraplyer. Trondheim - Skinnvest og bart. Kautokeino - Samer og reinsdyr (selvfølgelig). Lyngdal - Konservativ kristendom. 1
AnneBonny Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 De jeg har møtt fra Kristiansund er alltid super hyggelige også er jo alle rocka. Tar aldri feil! Til og med 6-åringene har langt hår og gitar Råkult! så ja- musikkmiljø er min første tanke. Når jeg tenker på Haugesund er min første tanke fin dialekt! Varmt og lunt. 1
Betty2 Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 oslo - unorskt, overbefolket, ødelagt. Kristiansand - Kristendom, og is. Trondheim - RBK musikk og nidarosdommen Bergen - fløyen, bryggen og mye trafikk. Tromsø - Ishavskatedralen og koselig liten plass. Bodø - glasshuset, fly museum. Kongsberg - Broen med myntene på, og fintvær. 1
Mamma1 Skrevet 7. september 2011 #8 Skrevet 7. september 2011 Gjøvik- Finn.no Ålesund- tomt og stille Bergen-flott Oslo- utrivelig og stressende Trondheim-koselig
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #9 Skrevet 7. september 2011 Oslo - avslappende stress, gjør meg glad. Trondheim - fin dialekt, Nidarosdomen Kristiansand - fæl dialekt Sandefjord - snobbeby
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #10 Skrevet 8. september 2011 Gjøvik- Finn.no Ålesund- tomt og stille Bergen-flott Oslo- utrivelig og stressende Trondheim-koselig Haha, kan jeg spørre hvorfor?
Mamma1 Skrevet 13. september 2011 #11 Skrevet 13. september 2011 Hehe,hver gang jeg skal handle noe og sjekker finn, det være seg bil, kjøleskap, barnevogn, bøker osv, så finner jeg det på Gjøvik.
Gjøa Skrevet 14. september 2011 #12 Skrevet 14. september 2011 Napoli – søppel, stank og møkkafolk Paris – oppskrytt London – flott travelhet, morgenlukt Dublin – turister København – tivoli og kino Berlin – grått New York – eventyr Oslo – tiggere Firenze – museumskøer og Michelangelo Venezia – tåke, sprutregn, broer og kanaler, kunsthistorie. Bergen - skarring og fisk
Fluffe Skrevet 14. september 2011 #13 Skrevet 14. september 2011 Oslo: koselig, masse mennesker, handling og minner Drammen: tatoverings butikker, kebab, masse nerder men ingen databutikk og rånere Hamar: påske og vikingeskipet
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #14 Skrevet 15. september 2011 Skånevik: Innavl, saue"kos". 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #15 Skrevet 15. september 2011 Lavangen: Innavl og nav-snyltere. Tromsø: Koselig liten "by" med dårlig uteliv. Trondheim: Bartebyen og sommerkos. Stavanger: Madla leir
hjertesukka Skrevet 15. september 2011 #16 Skrevet 15. september 2011 Bergen> Klaustrofobi, fisk, snobbete damer, staslige hus, studenter Stavanger> Torget, fiskehandlere, alkiser, Kielland Kristiansand> kunstnere, kristne, kaikos med reger Oslo> Slottet, Stortinget,tiggere,studenter med alpelue,kunst, menn med stresskoffert som kjoerer altfor fort Lillehammer> gamle fine hus, litt sidrompa Jotunheimen> fjell, vidde og romantikk Haugesund> Sildakongen, fordums storhet, fiskelukt, men trivelig
Snop Skrevet 15. september 2011 #17 Skrevet 15. september 2011 Oslo: Jernbanetorget. Stress. Utlendinger. Politi. Pappagutter. Bergen: Regn. TV2. Stavanger: Hjem <3 Tromsø: Høylytt mann med bart Bodø: Jenter på 12 som liker hest og leser Girls (hvis det fortsatt eksisterer!) Kristiansand: Koselige mennesker med koselig dialekt
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #18 Skrevet 15. september 2011 Bergen: En by full av folk som elsker byen sin!
Gjest otrivin Skrevet 15. september 2011 #19 Skrevet 15. september 2011 Paris – Folk i ordentlige "kontordame"klær som stinker (skjer med det??). Eiffeltårnet London – Bobletaxier og dobbelbusser København – Tivoli og miste buksen (heheh been there done that) Oslo – Heisen på plaza (satt der en gang veldig veldig veldig lenge da den stoppet), tiggere Bergen - Regn, regn, regn, regn Stavanger - Fengsel (har bare vært i fengselet der) Tromsø - Bart og hjemmebrent Bodø - Pappaen til en venninne som hele tiden synger "æ e norlenning æ korsn e dæ mæ dæ!!" Kristiansand - Koseliiiiig
Gjest henriett3 Skrevet 15. september 2011 #20 Skrevet 15. september 2011 Oslo: miks av alt mulig rariteter. Stavanger: penger og alkohol Bergen: Regn Trondheim: Trønderbart, sodd, sie gubba og plattingdans Ålesund: Greie folk og fin dialekt Molde: Moldegos (bloggen som var før.. jeg var på den.. høhø), penger og Lars Tangen Kristiansand: aper og minigriser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå