altflyter Skrevet 7. september 2011 #22 Skrevet 7. september 2011 Neste gang hun kommer med en slik kommentar og dere sitter i samlet selskap så si høyt sånn at alle hører det at "Kunne du slutte å kommentere akkurat det der? Det er veldig sårt for oss og vi ønsker ikke å rippe opp i det videre. Vær så snill å respekter dette." Innled gjerne med navnet hennes så får du en mer autoritær feeling på det hele. Hun blir kanskje da så flau over å bli irettesatt at hun faktisk tar det til seg. Selvfølgelig skal hun ikke få lov til å fortsette sånn! Problemet lå vel litt i at hun aldr kommenterte dette i plenum, kun mens de var på tomannshånd... 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #23 Skrevet 7. september 2011 Ja, stemmer. De har et godt forhold og er som søsken flest Mulig det kan være sjalusi ja?! Har ikke tenkt i den banen der. Broren hennes og jeg har vært sammen i snart 7 år. Takker for tips Bare hyggelig Nå vet jeg jo ikke om det er det som er problemet her, men det høres veldig kjent ut. Så kjent ut at jeg blir flau når jeg tenker på hvordan jeg oppførte meg... Lykke til videre!
CowPow Skrevet 7. september 2011 Forfatter #24 Skrevet 7. september 2011 (endret) Slettet Endret 7. september 2011 av CowPow
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #25 Skrevet 7. september 2011 Forklar henne at babyen du hadde i magen faktisk døde og at du blir fryktelig lei deg hver gang hun snakker om det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå