Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Katten.
Skrevet

Nei det har jeg ikke :-/ Så vet ikke helt hva du snakker om?

Ah, må blande deg med en annen bruker som også har "Usikker" i navnet sitt - beklager :)

Men seriøse menn finnes det flust av, kommunikasjon er kjekt for å finne ut om de er nettopp det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du tenker på han/hun som heter "alltidusikker" eller noe :P heldigvis er ikke det meg :) Hehe

Jeg håper jo å finne en normal og oppegående mann, MANN med store bokstaver :-D

Gjest Katten.
Skrevet

Vel, jeg kan nok ikke hjelpe deg - jeg er bare en pjokk.

Skrevet

Hehe en pjokk faktisk :) men har jo sett du skrive noen innlegg innpå her, så hva vil du si er den rette oppskriften på å kapre en kar? :P jeg føler jeg er for snill, så jeg faller litt inn i "bestevenn" rollen i stedet for kjærestemateriale. :P

Noen råd å gi? :P

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg vet bare hva som funker for meg: utfordringer.

Jeg ville ha en ordentlig jente, selvstendig, erfaren, taklet meg for hvem jeg var og ikke minst: det skulle være klasse over henne.

Hun var nydelig, hun var way out of my league, hun mislikte meg sterkt, hun var utrolig hard to get - ikke fordi hun latet som, men fordi det var henne. Selvfølgelig måtte jeg ha henne. Etter det seksuelle var unnagjort (og det tok mye arbeid) ble jeg mer og mer kjent med henne. Mer og mer tiltrukket av en gjennomført snill personlighet, men ikke svak.

Bottom line is, jeg liker å jakte. Til slutt fant jeg byttet verdi å slå seg til ro med. Jenter har prøvd å spille spill med meg, men de gjennomskuer jeg høvelig kjapt. Så du kan ikke fake når det kommer til meg og min type.

Øhm, og det var vel ikke til hjelp i det hele tatt! :D

Skrevet

Oki :) jo det var jo egentlig litt til hjelp :)

Jeg får la mannfolka komme til meg :) Hehe la dem jakte litt :P

Skrevet

Oki :) jo det var jo egentlig litt til hjelp :)

Jeg får la mannfolka komme til meg :) Hehe la dem jakte litt :P

Vær deg selv.

Og er du interessert i en fyr, så vær heller åpen og hyggelig, istedet for å spille noe som helst.

Men det som er VIKTIG er å ikke gi inntrykket av å være billig.

I mine øyne er ikke det det samme som å spille "hard to get".

"Hard to get" er når kvinnfolk oppfører seg direkte ufordragelig. Noe som aldri er positivt.

Det å IKKE være billig er å IKKE legge seg med alle fyrer som beveger på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...