Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg skikkelig ensom :( Til tross for mye flørting for tiden så hjelper det lite, når det ikke blir til noe mer enn bare flørt... :/

Trodde jeg hadde truffet drømmemannen, men det var ikke det nei... Hadde gått å gleda meg i flere uker nå på treffe han igjen, så kunne han ikke likevel :( Så han e jo bare å gi opp....

Hvor finner man normale oppegående mannfolk hen? Jeg vil ha skikkelig mann, ikke en guttvalp som ikke klarer å bestemme seg.... :/

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Ta ansvar for din egen lykke og ikke tenk at lykke/ensomhet er tilknyttet en mann.

• Liker 3
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Fins ikke mange bra mannfolk desverre. De fleste er vinglete og utro. De som er bra tror jeg kanskje gjemmer seg på fjellet..

• Liker 1
Gjest Marregutt
Skrevet

Fins ikke mange bra mannfolk desverre. De fleste er vinglete og utro. De som er bra tror jeg kanskje gjemmer seg på fjellet..

det var da lave tanker om oss mannebein?

Skrevet

Akkurat det samme kan du si om damer, og det vil være like feil :opplyser:

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hvor finner man normale oppegående mannfolk hen? Jeg vil ha skikkelig mann, ikke en guttvalp som ikke klarer å bestemme seg.... :/

:blomst:

Jeg vet ikke hvor de andre bor, men jeg bor hvertfall ikke mer enn 200 m.o.h :klo:

Endret av Mr.Omg
  • Liker 1
Skrevet

Gjemmer meg ingen steder. Er bare ikke kjekk nok til å være kjæreste materiale. Har de mest vanlige egenskapene som ønskes i disse trådene og litt til.

Skrevet

Gjemmer meg ingensteds men driver ikke å drikker meg sanseløs på byn heller så kanskje jeg gjemmer meg litt :S

Skrevet

Gjemmer meg ingensteds men driver ikke å drikker meg sanseløs på byn heller så kanskje jeg gjemmer meg litt :S

Du får drikke deg litt sanseløs også da vet du :tongue:

Gjest Michelle82
Skrevet

Jeg føler meg skikkelig ensom :( Til tross for mye flørting for tiden så hjelper det lite, når det ikke blir til noe mer enn bare flørt... :/

Trodde jeg hadde truffet drømmemannen, men det var ikke det nei... Hadde gått å gleda meg i flere uker nå på treffe han igjen, så kunne han ikke likevel :( Så han e jo bare å gi opp....

Fordi han ikke kunne en gang så er det bare å gi han opp...? Du kommer til å være singel lenge tror jeg.

• Liker 2
Skrevet

Har det akkurat likt som deg TS (faktisk er vi like gamle også, og jeg er også drittlei umodne, vinglete gutter). Mitt "triks" er nettdating og denne gangen skal jeg satse på menn på 25+. Ikke mer smågutter som faller av i første sving når de møter utfordringer og motstand.

Skrevet

AB over meg: Ikke dra alle over en kam. Det finnes umodne og vinglete gutter på 25+ også :filer:

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Fordi han ikke kunne en gang så er det bare å gi han opp...? Du kommer til å være singel lenge tror jeg.

Det hadde jo noe med at vi bor ikke i samme by, og han har en vanskelig jobb så når det da har gått sånn 5-7 uker siden sist du så personen, og du har gledet deg til å møte den, og den personen plutselig ikke kan av noen dårlige grunner, og du må hvertfall vente 3-4 uker til for å treffes, og man er i en nybegynner fase, da er det jo bare å gi opp, ikke bare pga han, men situasjonen liksom, om du forstår?

• Liker 1
Gjest Elissima
Skrevet

Bra mannfolk? Nei jeg vet ikke jeg :klo: Prøv og kom deg på fest og be alle ta med seg noen single guttevenner.. det er ikke lett det her singellivet, det er hvertfall sikkert.

Skrevet

Når slo du opp med eksen?

eksen? om du tenker på han jeg snakker om her, så ble vi jo aldri sammen, vi var bare på gang, holdt på... Derfor jeg gav han opp, eller ville gi han opp, vi er forsatt venner da... Han var vel det vi kaller en reboundguy eller noe... Det var den første gutten jeg traff etter det jeg trodde var min store kjærlighet, og var kanskje derfor det var sårt at det ikke gikk, og at når han skulle komme etter så lang tid, så gjorde han ikke det... :-/

Skrevet

du finner han her!meg

Gjest Katten.
Skrevet

Har ikke du laget ørten tråder om kjæresten din, snoking osv?

Skrevet

du finner han her!meg

Ja, 'AnonymBruker' er nok sikkert et normalt oppegående mannfolk :ler:

• Liker 1
Skrevet

Har ikke du laget ørten tråder om kjæresten din, snoking osv?

Nei det har jeg ikke :-/ Så vet ikke helt hva du snakker om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...