Gjest Miamaria Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Ligge-sitter hjemme og er syk, og det er forferdelig kjedelig. Har sikkert en eller annen form for luftveisinfeksjon, men hvilken? Har fra 37.5 i feber på morgenen til 39 på kvelden (og da nærmest i ørska). Verker i kroppen, tett og ør i hodet, hoster (slimhoste) og føler det er tungt å puste. Surkler i brystet når jeg trekker pusten hardt og puster hardt ut. Har en datter som har mycoplasma lungebetennelse (går på medisin etter nesten to uker med moderat feber og hoste). Tanken er jo at jeg kan ha blitt smittet. Men likevel så er ikke mine symptomer de samme som hennes. Hun begynte med tørrhoste og feber, men var likevel i ok allmenntilstand. Ut fra hva det står på nett om denne lungebetennelsen så er jo ikke mine symptomer helt sånn. Jeg har vært tett i nesa og litt snufsete i en mnd, før brått feber, verking og tiltakende tetthet i bryst og økende hoste. Skal selvfølgelig gå til lege om det ikke gir seg av seg selv snart. :o)
Gjest otrivin Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Kan ikke være forkjølelse/influensa/bronkitt da? Jeg får alltid bronkitt samtidig som jeg er forkjølet og da blir jeg slik du beskriver
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå